2010. november 16., kedd

Vagyok csak...

...csak sokszor lefoglalnak.
Már látom holnap is mi vár rám, de nem panaszkodom.
Lányos napjaim első napján vagyok és ma majdnem szakadt a cérna.
Sajnos az a típus vagyok, aki ilyenkor szívesebben visszavonulna a világ elől és slussz.
De van nekem egy édes párom aki csak azért is nyúzott.
Szóval ma egy pöttyet felemeltem a hangom, olyan házisárkány módjára.

Diétám egész jól halad, tegnapi napom főétkezése rizses hús volt.
Maradt még pörköltem és ahhoz főztem 4 dkg rizst, majd összekevertem és céklával ettem.
Háromnegyedénél besokaltam és otthagytam.

Vacsorára light linessa krémsajtot ettem abonettel és paradicsommal.

Ma napom is jól haladt és vége is a napnak.

Reggel linessa joghurt volt 2 db győri édes kekszel plusz a kávéka.
Ebédem húsleves volt, répával és lével, hús és tészta nélkül. :-D
Második fogás fűszeres csirkemell falatok voltak párolt répával és chiliszósszal (egy dag 35kcal kb egy evőkanálnyi).
Vacsorám 3 sz abonett volt, májkrémmel és fél paradicsom.

Holnapra még lesz kevés répám, csirkemellem, de főzni is kéne.
Valami rakott cuccra vágyom, de majd meglátjuk mi lesz.

Héten nem mérlegelek a lányos napok miatt.

Szeretnék újra valami rendszer vinni az írásba, de annyira felgyorsultak és kesze-kuszák lettek az események az életemben, hogy estére nagyon elfáradok.

Most is feküdnék, de elfoglalták az ágyam, sebaj, addig is, szép estét és további sikerek kitartást kívánok mindenkinek!

0 megjegyzés: