2011. december 6., kedd

Készülődés

Újra Fehérváron.
Jó volt otthon, de muszáj lesz visszarázódni.
Megérkezésünk után másnap sütöttem egy adag mézeskalácsot, amit most a cukros tojáshab helyett mazsolával, dióval és csokoládé drazséval díszítettünk (párom és én).
Utána kisütöttem egy adag linzert is, abból nem ettem, de állítólag jó, karácsonyig kell még egy adagot sütnöm.
Szeretnék diós és mákos bejglit is sütni, de meglátjuk.

Egyenlőre még a konkrét menüt se tudjuk, majd lesz valahogy.

Cefetül másnapos vagyok.
Tegnap sikerült matt részegre leinnom magam, amire persze nem vagyok büszke és hála égnek a négy fal között voltam, így nem látott senki...
Egy üveg pezsgőt egyedül megittam, ma pedig vezeklek, a gyomrom hol fent hol lent.

Kaja, hmmm...
Katasztrófa, így karácsony előtt jobban oda kéne figyelni...

Reggel 1 kávét ittam, rá egy órára 1 túró rudit ettem.
Tízóraim egy alma és egy narancs.
Nass: 2 szem szaloncukor.
Ebéd: grízgaluska leves (zacsis), 1 adag gyros hús (házi), 1 adag tzatziki hatalamas adag jégsalival, ebéd után megettem a mikulás zacsimból egy szeletet.
Uzsonna 1 bögre tea, 2 szelet abonett.
Vacsorám 2 szelet gépsonka, 4-5 szelet sajtos párizsi, 1 Lidl lapka sajt, 2 szelet abonett és savanyú káposzta.

Holnap az ebédem megint leves és gyros lesz, de a tzatzikit el kell felejtenem mert megyek délután 3-ra a plasztikai sebészhez.
A tzatzikim meg erősen fokhagymás, szóval...

Nem gondoltam volna hogy így elszalad az idő, még csak most kértem időpontot és tessék, holnap mehetek.
Eléggé be vagyok gyulladva, izgulok hogy mit mond a doki.

Holnap biztos jelentkezem és leírom mi volt, akár siker, akár kudarc.
Próbálok kicsit odafigyelni így ünnepek előtt, így bízom benne, hogy tudok hozni valamiféle étrendet is...

Szép estét!

0 megjegyzés: