2012. március 8., csütörtök

Nőnapi bejegyzés

Valamelyik cukrászdába ünnepeltük volna a nőnapot párommal, ha a mérlegem kegyes lett volna velem.
Nem volt az, nem is áltatom magam, stabil 64.5kg.
Egyik boltban lekerült a polcról valami Kinder chocobons, de gyorsan vissza is rakattam.

Nincs nass, csokika, sütike.

Még nincs jó idő, kevés a mozgás, vissza kell venni picit.

Ma is sikerült tartanom az ezerkétszázat. :-)

Holnap főznöm kell és mennem kell nagybevásárlásra is.
Nem tudom mit ennék, még ötödik nap is megenném a tökfőzit, imádom.:-)
No, majd meglátjuk mi lesz.

Mai étrendem:

Reggel egy kávét ittam, két tk kétszersültet megkentem Ligával és pulykapárizsivel ettem, uborkával.
(268-19)

Tízóraim egy kisebb narancs volt és egy fekete kávé.
(75-11)

Ebédem egy adag zacsis leves, utolsó adag tök, két tükörtojás.
(345-31)

Uzsonnám egy alma, egy Mesefit csokis keksz.
(115-19.5)

Etetésbe menet még egy alma.
(45-10.5)

Vacsim három abonett volt kevés párizsivel, sok ubival.
Inkább az uborkát kívántam, mint a húst.
Nassim kis Linessa joghurt volt három szem mézes Terefere keksszel.
(234-26)

Egész napi adagom kb. 1100kcal és 115g ch.

Holnap rohangálós napom lesz...

0 megjegyzés: