2012. március 3., szombat

Otthon, itthon... Home, sweet home???

Újra itt, kissé összetörve.
A jó hír viszont, hogy a kiskutyám jobban van, elkapott egy hányós-hasmenéses vírust.
Azt hittük, hogy a kór hatalmasodik el rajta, de nem, hála az égnek...
Pár szuri és egyből helyre jött, valami lakótelepi járvány van a rosszcsontok között.

Anyuval hadilábon álltam, kamu volt a cigiről való leszokása, viszont pozitív, hogy lakásban nem dohányzik, így nem fulladozom már otthon.

(Írtam, hogy átcsapott az cigiundorom allergiába?)

A naplóm változatlanul hiányzott, ahogy a kitartásom is.
3 napig nem volt gáz, azt ettem amit a többiek, búcsú gyanánt anya sütött nekem egy tepsi isteni kijevi krémest!
Pozitív ismét, hogy nincs benne cukor, édesítős és Liga margarinos, negatív, hogy ma fél tepsivel betoltam. :-)

Holnap jelentkezem, bár délelőtt családi banzaj lesz, remélem túlélem.

Próbálok pozitív lenni, ilyenkor csupa szív, csupa derű Csillámra gondolok.

0 megjegyzés: