2012. március 11., vasárnap

Vasárnap

Eltűnésem oka nem más mint a betegség.
Én nagy nehezen felgyógyultam, most már csak az orrom vacakol, erre párom lett beteg, tegnap este óta padig az apja is.

Lázunk nem volt, remélem nem is lesz, így nem tudom mit kaphattunk el.
Én sima megfázásra gondoltam (főleg velem kapcsolatban), páromnak viszont kegyetlenül fáj a torka, nehéz a nyelés is, szóval nem tudom mi lehet.

Három napja fekszünk, alattam már rongyos az ágy, utálok feküdni, csak akkor vagyok képes egy helyben megmaradni ha magas lázam van.
Taknyosan, fájós torokkal is ment tovább az életem, most őrzöm a párom. :-)

Vérnyomásom vacakol, valahol a béka fene alatt van.
100/60, 50-es pulzusaim vannak, napi 3 kávét iszom.
Sokszor érzem a szédülést, gyengeséget, "uramistenlekellülnömmertelájulok" feelingem is van.

Amúgy minden oké.
Ami a kajálást illeti, önmegtartóztatás terén profi vagyok.
Folyamatosan írok és számolok, sok gyümit, zöldséget, joghurtot, gombát eszem.

Holnap délután 1-re megyek vissza a nődokimhoz, kicsit izgulok, de nem félek, egyenlőre.

Még jelentkezem, pusz!

0 megjegyzés: