2013. március 31., vasárnap

Húsvét

Pihenéssel és szeretettel teli húsvéti ünnepet kívánok mindenkinek!

Megint nem vagyok jól, se lelkileg, se testileg, de nem rágódom ezen.

Étkezést tekintve so-so:
Húsvéti menü reggel - főtt sonka sovány része, másfél tojás (kemény), sok zöldséggel (savanyú, retek, hagyma), piros arany pöttyök a tojás tetejére.
2 kávé, 2 szelet diétás süti, de nem a legjobb.
Sütöttem gyümi tortát, közbe almát és epret nassoltam.
Ebéd diétás töltött kápi (zsírmentesen, pulykahúsból és 4 dkg rizzsel).
Volt húsleves, karajcsontból, arról husit csipegettem, egyébként tészta nélkül csak zöldséggel ettem.

Desszert: poharas puding, light tejjel, édesítővel, gyümizselével a tetején.

Tartom magam...torta evészet nem lesz!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Biciklizni kell, és nem rágódni.