2010. március 26., péntek

Tegnap s ma

Szóval tegnap nem tudom mi ütött belém, de baromira zabálhatnékom támadt.
Ennek köszönhetően lecsúszott egy szelet (és nem kis szelet) házi pizza, 1 zabfalat, 1 jó reggelt szendvics-joghurtos és egy balaton szelet.
Nem tudom hogy csináltam, valami bekattant, és nem esett jól, de faltam.
Mindez délután 4-kor volt, vigasztal a tudat, hogy volt kerti munka, este itthon súlyzózás (rohadtul be van durranva a karom) és a zabaroham után már nem ettem.
Tényleg nem tudom mi ütött belém, rá se ismertem magamra...szégyenlem...

Mértem centiket, sajnos digitális mérleg nem jött velem (másik városba vagyok), de jó hír, hogy átlag 2-4 centiket fogytam.

Karomból 2 centi ment le, remélem a súlyzózásnak köszönhetem, plusz amiért be van durranva azaz öntözés.
Itt nálunk régi paraszt módjára megy a dolog, kútból hozom a vizet (10 literes kanna), ágyások felett pedig 1 kézzel kell kitartanom (én marha nagy ágyásokat csináltam) hogy mindenhova jusson a vízbű' :-), szóval szép izmos leszek, remélem...csak zabarohamom ne legyen...

Vettem két szuper csinos felsőt!
Egy szép almazöldet és egy fehéret, nyárra tuti jól nézek ki majd benne, addigra megformálom a karom és veszek hozzá egy 3/4-es farmert, mellé a kis balerina cipőhöz hasonlító topánkám.

Vettem egy gatyót, 3/4-est, 42-es méret (nem sztreccs farmerom is 42-es) és nem jó, de nem vittem vissza, belefogyok, nyár végére meglesz!!!
Feljön rám, csak a hasamon nem tudom begombolni, sajna kibuggyan a hájam, plusz feszül a combomon...
Viszont jó hír hogy a didkóm alatti hurka kezd eltűnni, kezd nőies formám lenni.

Köszönöm Istenem!

0 megjegyzés: