2010. március 30., kedd

Szerencsétlen vagyok

Pár hónapja nem úgy klaffol a gépem ahogy kéne, szenvedek vele, állandóan lefagy a tálca, a böngésző, ctrl-alt-del helyrehozza, de egy kattintás után ismétlődik minden.
Először vírusra gondoltam, aztán újrahúztam a gépet, pár hétig jó, aztán megint kezdi elölről.
Most megy fel a negyedik op.rendszer, ma már egyszer telepítettem, minden szép lett, minden a helyén, erre kb egy órája, bekapcs gép és kezdi elölről.
Most nem én szenvedek vele, hanem a párom, szakember, nem érti mi lehet a gond egy zsír új rendszerrel, de ismerem, úgy is rájön!

Most laptopról vagyok, nincs skype, nincs ezen semmi, Sil bébimmel jó lett volna még dumcsizni, de majd pénteken, akkor már minden nyugis lesz!

Sütök pénteken és szombaton is, készülök húsvétra!
Lesz sajtos rúd, sörkorcsolya és kapucíner szelet, ez mind 4 főre, beleértve engem is. :-D
Tuti nem fogom kibírni és belekóstolok ebbe-abba...

Amúgy egész jól megy a diéta, nem éhezem, ma is Brassói volt rizzsel.
6 dkg rizst főztem ki magamnak, ebédre a felével jól laktam, most ettem meg még 7 előtt a másik felét plusz egy körtét ettem.
Reggelim is light volt.
2 db jó reggelt keksz és 10 dkg Linessa krémtúró és persze a kávém.

Reggelim kb 250kcal és 40g ch, tízórai egy alma és 2 db korpoVIT keksz, ebédem Brassói és a rizs, vacsim a Brassói másik fele és egy körte.

Tízórai, huhhh, érdekes dolog...
Vett a párom bonbonetti rudacskákat.
Nagyon könnyű édes rudacskák aminek a belsejében vékony réteg mogyoró krém van.
Dobozol feltüntetett adatok alapján kiszámoltam hogy egy db nincs 20kcal és 3g ch.
4-et ettem meg belőle és elég volt, nem kellett több.
Amúgy nem vagyok édes szájú, de ezek a rohamok kikészítenek...

Nagyon hiányzik a sült krumpli, megveszek érte.
Most még nem engedhetem meg magamnak, jön a húsvét is, valahogy mértéket kell tartanom.
Jön a jó idő, lengébben kell majd öltözni, már előre félek.

Jó hír!
2 éve kb vettem egy kabátot, de akkor kicsi volt rám, gondoltam majd lesz inspirációm, hogy lefogyjak kicsit.
Ma megtaláltam, elővettem, felpróbáltam éssssss mintha kicsit nagy is lenne.
Ki kell mosnom, hordani fogom, mert pont ilyen változékony időjáráskor jó.
Újabb öröm, újabb siker kipipálva!

0 megjegyzés: