2010. június 21., hétfő

Érdekes...

...elhatároztam, hogy ez így nem mehet tovább, és a párom tudtával vagy nélkül (még nem döntöttem el) orvosi segítséget fogok kérni.

Sajnos nem a fogyiról van szó, hanem lelki dolgokról, nem tudok túljutni a dolgokon, egész nap szorongok és eljutottam arra a pontra, amikor egyik percben elvagyok, mint a befőtt, akár még mosolygok is, a másik percben meg zokogok (persze titokban próbálom ezt is).

Természetesen a saját dokimhoz akarok menni, de előreláthatólag egy hétig még nem tudok hazamenni, párom nincs jól, vele ma megyünk orvoshoz...
Ehhez a szadista állat házihoz itt még ambulánsan sem megyek el, inkább kibőgöm magamból a Dunát is.

Fogyimról:
Ahhoz, hogy eltereljem a gondolataimat, más sem csinálok egész nap, mint sütök-főzök.
Tegnapisteni diétás sörkifliket csináltam, ami egyből el is fogyott és hogy őszinte legyek én se fogtam vissza magam az eszegetésből.
Ma pedig diétás tortát csináltam, lehet teszek fel képet, lehet nem.
Az alapötlet nem tőlem származik, diétás piskótát csináltam, tejszínhabos (light) pudingot, a torta tetejére pedig egzotikus gyümik kerültek és zselatinnal lett meglocsolva.
Egy szelet olyan 150kcal-ra jön ki, ch-t nem tudok, de ha lesz erőm és időm, akkor kiszámolom.

Most megyek, megcsinálom a fogyi táblázatot és hallgatok kis zenét.
Pápuszim!

2 megjegyzés:

SilEz írta...

Tudunk valamikor skype-ozni bebike?

GreenTea írta...

Nem tudom, annyira nem akarom lehúzni a kedved drága.