2010. július 15., csütörtök

Meleg

Meleg van, nagyon, ez már nem nekem való.

Lennék már a vízparton (höhö, megint fürdőruciba öltözöm) és élvezném a hűs habokat, de csak este mikor vége a riadónak) megyünk a Velencei-tóra.

Főztem lecsót, ma is (tegnap is ez volt anyuéknál, most már más városba vagyok, konkrétan Fehéváron), én 2 tojással és Dexi abonettel fogom enni.

Mint írtam nem számoltam kcalt, se ch-t, de leírom mit ettem ma és mit fogok még:

Reggel 1 tejes kávéval nyitottam, utána megettem 2db kókuszos zabfalatot (nem olyan fini mint a sima szerintem) és egy jogobella regularis-t, epreset (cirka 350kcal és 40g ch).

Tízórai 2 szelet párizsi volt 2 szelet dexivel és pici paprikával (~80kcal és 15g ch).

Majd elfogott az álmosság és ittam még egy kávét (~50kcal és 5g ch).

Ebédem kis lecsó lesz 2 db ráütött tojással és 2 szelet dexi (~350kcal és 30g ch).

(Durván ~830kcal és 90g ch)

Uzsonna és tízórai nem tudom még mi lesz, remélhetőleg gyümölcs vagy valami saláta.

Bízom benne, hogy lesz kitartásom, nagyon szeretném az a 75kg-t!

0 megjegyzés: