2010. július 16., péntek

Kiröhögtek

Ismét kivagyok röhögve és hihetetlenül bánt.
A lényeg az ebéd: sóletet ettem, egy fél konzervet és 2 szelet dexi-t.
Kiröhögtek, hogy én a nagy fogyókúrázó babot eszek, ami legkevésbé sem diétás, és ha ez még nem lenne elég abonettet eszek mellé.
Bámulatos párosítás. Mondták ők...

Lenyeltem.

Már régóta azt az elvet vallom, hogy nem az önsanyargatás árán akarok lefogyni, nem akarok mindenről lemondani.
Belefér egy-két finomság, de MÉRTÉKKEL!
A másik meg, ha nekem belefér az 1200kcal-omba és 150g ch-mba akkor kikérem magamnak, engem ne oktasson ki senki, hogy mit egyek, meg mit nem, legkevésbé se röhögjenek ki!

Rosszul esett!

Aztán a nagy pofára esés után jött a vállveregetés, a közeli boltban egy ismeretlen csajszi megdícsért, hogy mennyit fogytam (számokat nem mondtam, ő csak látszatra mért).
Amúgy látásból ismer és egymás nevét nem tudjuk.
Mondtam neki, hogy kcalt és cht számolok, tornázást nem viszem túlzásba, mert bűn lusta vagyok.
Nagy vonalakban elmeséltem neki, hogy mit eszek és mit nem, stb.
Kedves volt és nagyon jól esett!
Köszönöm!!!

A másik, most jutott eszembe: még Pesten megtörtént, hogy bementem abba az akciós áruk boltjába, amiről már egyszer írtam.
A tulaj, aki mellesleg nő anno pár hónapja olyan feb.-márc. környékén megkérdezte mit művelek magammal.
Biztos emlékeztem írtam, hogy milyen kedves volt, közölte velem, hogy ne örüljek, hogy lefogytam, úgyis visszahízom.
Nos, párommal betévedtem az üzletébe megint, erre most mit mondott a nő?
-Gondolom eléggé szendved és sanyargatja magát!
Kussba maradtam, aztán a párom világosította fel, hogy nincs önsanyargatás és nincs szenvedés.
Megfogadtam, hogy többet csakazértse! megyek be a boltjába!
Bunkó!

4 megjegyzés:

EgyKönyvmoly írta...

Ne törődj velük, szimplán irígyek! Én a helyedben visszamennék abba a boltba, amikor 75 kg leszel, meg rá fél évvel, és 1 évvel később is, amikor még mindig tartod az új szupercsinos fomádat! Az pedig szupe, hogy nem sanyargatod magad, én tegnap rakottkrumpli ettem salátával:) és mára kevesebbet mutatott a mérleg:) sanyargatva nem is lehetne ezt ! Ügyes vagy! Csak így tovább!!!

GreenTea írta...

Szia Kilófaló!

Igen, ez lenne az igazi, amit írtál.
Nekem azt mondta a nő (amikor először meglátott, nem a mostani esetlenél), hogy hiába nem evett, ő inkább hízott.
Akkor mondtam is neki, hogy talán az a baj, hogy nem evett és raktározott a szervezete.
Erre meg csak annyit hebegett, habogott, hogy úgy is visszahízom...

Hiányoznak az írásaid, mihamarabb jelentkezz és köszönöm!!!

dundolka írta...

Szia:) azért örülök hogy megvagy.... mert csak. Én -49, kg t pörgetem lefele 172cm magas vagyok 130,2 kg voltam 2009 januárjában most 81,6. 40éves vagyok egy 19 és egy 17 éves fiú anyukája.
73 kg ig folytatom most már ballagó fogyim, muszály lassúra vennem a menetet a bőröm nehogy bemondja az unalmast.Szia:))))))))

GreenTea írta...

Szia dundolka!

Köszönöm, hogy olvasol és gratulálok a fogyásodhoz, igazán példa értékű vagy!

Nem szabad gyorsan fogyni, nekem a kezdeti lendületre ráment a karom, az rémesen néz ki.
De inkább a lógó bőröm, mint a +40kg háj.

Még egyszer köszönöm és örülök neked!