2010. július 10., szombat

Sorry

Történt néhány dolog az elmúlt napban, pici időre le is zártam a blogom, de nem adom könnyen magam.

Sok elintézni valóm van de próbálok mindenre időt szakítani, egyszóval mindenre jut időm csak magamra nem.

Mértem magam 84kg vagyok, -44kgnál tartok.

Sajna a ciki az, hogy nem tudom magamra külön főzni anyagi okok miatt.
Így most olyan beosztással élek, hogy:

-reggeli 1 zsömle és valami felvágott, párizsi általában, egy tejes kávé
-tízórai nem igen van, ha van akkor az ált. kávé formájában
-ebédre azt eszem amit a többiek, de figyelek az adagokra (paprikás krumpli, sült oldalas - szóval igen kemény kaják...)
-uzsonna néha egy kis gyümi, egy alma vagy egy kis dinnye
-vacsora vagy nincs vagy a diétás gyümi leves

Igazából most kéne nekem is mozognom (látod Helgám , én is nyűglődöm), de rohadt lusta vagyok és ez a meleg nem nekem való.

Allergiám tombol, de kaptam egy csomag Allegra nevű készítményt (ajándékba), ami nagyon drága viszont úgy néz ki ez az első szer cirka 5-6 év óta ami hat.
Végig tudom aludni az éjszakákat, éjjel és hajnalba nem fulladásra kelek.
Sajna ha elfogy meg leszek lőve, mert nekem húzós az ára de ha minden igaz van valami másik tabletta ami ugyan azt az összetevőt tartalmazza, de más gyártó forgalmazza és olcsóbb.
Majd ha elfogy lemegyek a patikába és megkérdezem lehet e vény nélkül kapni.

Most megyek, pihegek, este megyünk anyuval melót keresni, majd mesélek!
Pápuszim.

Sil, gondolok rád! <3

0 megjegyzés: