2010. július 4., vasárnap

Love is in the air

Bárcsak a szerelem, de nem, parlagfű és társai, nagyon padlón vagyok.
Hajnal 4kor arra keltem, hogy nem kapok levegőt, gyors orrfújás (jó hangos) oszt fújtam a nózimba kis rhinospray plust.
Ez az egyetlen szer ami fél perc alatt képes "kitisztítani" a nózim, annyi mindent kipróbáltam, hol olcsóbb, hol drágább szereket, de ez az egyetlen orrspray ami hat is valamit, nos, úgy néz ki novemberig társam lesz.

Kaja-ügy:
Grillezést úgy oldottam meg, hogy nem ettem, vagyis ettem, de nem azt amit a nagyok.
Vettem update1-es ananászos ivójoghurtot és mellé megettem két kókuszos zabfalatot ill. egy epres-joghurtos keksz szendvicset.
Fú, tele lettem és így is jól eltelt a grill party.
Utána voltunk Ósönbe a vásárlók éjszakáján.
Természetesen gatyát nem kaptam, de a párom meglepett egy nagyon szép cipővel és egy fűzővel.
Bezony egy fűzővel...
Akciós újságban megvolt hirdetve 1000ft egy fűző-szett, fűző harisnyatartóval és francia alsó.
Nos jó hír, hogy egész vadító, én egy sötétkéket kaptam fehér virágokkal díszítve.
Rossz hír, hogy 75/B-s a melltartó része, kvázi cickóim kezdenek eltűnni.
A francia alsó pedig csúcsszuper és kényelmes, nagyon dögös darab.

Olyan háromnegyed 12-ig voltunk éjjel Ósönbe, de nagy csalódás volt, rengeteg kínai cuccal van televágva, és baromi magas áron.
Ami meg alacsony árú az silány minőség (hamar kikopok a szín az anyagból, könnyen nyúli, stb).
Maradok a kis veszprémi piacomnál, ott nagyon szeretek vásárolni.

Megint baromira elkalandoztam, szóval a kaja.
Reggel 2sz tk kenyérből 2sz linessa szalámiból és pici sajtból csináltam szendvicset, majd megettem egy Jogobella zöld joghurtot, valami új kiadás...
Jah, persze, az elmaradhatatlan kávékám is megvolt.
Ebéd:
Gyümölcs leves, über hidegen, kis adag milánói spagetti reszelt sajttal.
Este nem tudom mi lesz, de úgy is megírom.

Sil, bébikém, jelentkezz!!!

0 megjegyzés: