2010. augusztus 1., vasárnap

Fejlemények

No, mint kiderült Szombaton ott lesz a repülőnapon a Norbi meg a Réka is, tudjátok, a fitness guru meg a celebmacája.
Egye fene megnézem őket, hátha élőben szimpatikusabbak, mint a tv-ben.
Egy esély mindenkinek jár...

Jah, meg valami rekord kísérlet is lesz, remek, ez kell már csak oda.


Apropó, hogy miért is nem szeretem őket?
Egyrészt azért amit a médiában művelnek, jó pénzért ők is képesek magukat eladni.
Nem hogy az ember megőrizné a tisztaságát, jó hírnevét, csináljunk műbalhét, mint a Győzike, többen nézik a showt, nekem meg magasabb a gázsim.
Ezek után nehogy merjenek csodálkozni ha akadnak utálóik...
(Ilyen az amikor a magyar cigányosodik el...)
Aztán amit az update termékekkel művelnek, lehúzás amit csinálnak, annyira, de annyira drágán adják a termékeiket, hogy az már szégyen.
Nem vinnék le egy picit sem az árat, nehogy több ember vegye...
Nem, az már nem éri meg, abból nem lehet már fent tartani anyuci, apuci béemvéjét, lekszuszát, meg a hatalmas villát Szentendrén.
Vagy ha már a kis Lara kedvenc időtöltéséről beszélünk, a lovaglás, háhh, egy lovagló felszerelés kapásból 300.000ft-nél kezdődik, egy fél óra pacibérlés meg 3-4 rongy, kisgyereket meg egész nap kint eszi a fene a lovardába.
Mondjuk annyiból jó, hogy nem a tv, internet előtt tesped.

Az update 1-2-3-al sem értek egyet, mert szerintem azt sem Norbikánk találta ki, jójó, ez az update elnevezés biztos őt illeti, de ha laikus szemmel is nézzük egyből feltűnik, hogy semmi másra nem épül ez a rendszer mint az ételek tápanyag, kalória és szénhidrát tartalmára.
Kvázi ugyebár egy salátát megehetsz bármikor, arról nem beszélve, hogy akár egész nap azt zabálhatnánk akár késő este is, ellenben egy update 3-as kóddal rendelkező hurkát vagy teszem azt zserbót igen ritkán ehetünk...
Fél kg fitness (jégsali-uborka-parapicsa-paprika- natúr hús esetleg sovány sonka) saláta cirka 4-500kcal.
Ugyanannyi mennyiségű tehát fél kg hurka cirka 1500kcal, a zserbót már nem is merem leírni.
Aztán a hülye most vagy el tudja dönteni melyiket eszi meg ha fogyni akar.

Lehet nekem is kéne csinálni (vagy akár bárkinek) egy ilyen rendszert, csak más fantázia névvel.

Sajnos, nagyon de nagyon kritikus vagyok velük kapcsolatban, mert rettentő ellenszenvesek nekem a médiából kifolyólag, ezért is leszek kíváncsi rájuk Szombaton.

1 megjegyzés:

dundolka írta...

Ha olvasod egszer a blogomat ott irom én sem rajongok..... de nálam ez a Norbis kajákra terjed ki .
Az utóbbi 6-8 hónapban sokat mozogtam Norbi tornáira, a kajarendszere meg józan észel beláthatóan műxik. De hogy egy siekres ember a lányának akár lovagló leckéket vagy bármit is vesz .... hát ezért dolgozik nem?
Én nem maca:) felsége és két gyereke anyja.
Nálam az nem baj ha valaki sikeres és ez az anyagiakban is megjelenik. Én nem irigylem sekitől, utána lehet csinálni.De bevallom, Norbis lisztért nem adok ki annyit:) eszem a rendesből keveset. A sütiket meg, ......... hát nem tudom mi az megeszed de nem szivódik fel..... ezt meghagyom másnak.