2010. augusztus 3., kedd

Final countdown

Vagyis végső visszaszámlálás, ugyanis még 3 nap és itt az első fordulóm.
3 nap és pontosan 1 éve váltottam életmódot.

Készülök ám, szeretnék valami sütit, meg ide a blogra valami kis újítást.
Aztán lehet nem lesz belőle semmi, mert ezer elintézni valóm van.
Apropó elintézni való, Pesten vagyok, párom nélkül és sajna úgy köszöntünk el egymástól, hogy elég paprikás volt a hangulatunk.
Mondjuk azóta már ezerszer beszéltünk telefonon, de nekem akkor is rosszul esett valami.
Jó lenne nyugodtan megbeszélni vele.
Legkésőbb pénteken találkozunk, akkor utazom vissza és szombaton irány a repülőnap.

Itthon is elég gázos a helyzet.
Anyunak még mindig nem sikerült melót találnia, folyamatosan utasítják vissza a kora miatt.
A munkaügyi kp-ban meg lehurrogta a nő a fejét, hogy a kor az nem kifogás.
Sajna fogy a tartalékuk.
Amilyen gyorsan csak lehet extra keresethez kell jutnom, mert nem akarom őket cserben hagyni.
Jövő hét hétfőn nyakamba veszem Fehérvárat és körbenézek hol van eladói vagy felszolgálói vagy akármilyen állás.
Hétfőig meg a neten nyálazom a hirdetéseket, de nem fűzök hozzá sok reményt, egy állást 100-150-en (ha nem többen) megpályáznak így nem sok esélyem van.

Pestre pedig nem építek, ezt tudják anyuék, nem tudok itt élni az állandó feszült, gonosz légkörben.
(Ezért is depis az én anyucikám...:-(((()

Szóval, még nem vagyok elkeseredve, még bizakodom.
Este lehet még írok, most megyek takarítani, puszi!

0 megjegyzés: