2010. november 3., szerda

Fáradt vagyok

Fáradt vagyok, nem csak fizikailag hanem szellemileg, lelkileg.

Annyit kivesz belőlem ez a költözhetnék, lakáseladás, nem győzöm magam utolérni.
Ingatlanosokkal pedig egyenesen tele van a tököm, már elnézést a kifejezésért.
Ha keresnek akkor kib@szott rámenősek, most azonnal, hamar.
Ha mondom sorry most nem jó, akkor is azonnal.
Lenyeletem a békát, mondván magamban én is naív, biztos ők az okosabbak.
Ha én keresem őket, akkor nem veszik fel a telefont, megy az üzenethagyás, e-mailezés, körbetelefonálás és semmi, le vagyok sz@rva.
(Bocsi a káromkodásért...)
Kegyetlen sok jutalékot kérnek, 4-5%ot és ha még ez nem lenne elég +25% áfát!!!
Éssss ha mindez még mindig nem lenne elég áron alul, de totál áron alul akarják eladni a lakást.
Egy kettőnek már beintettem, hihetetlen mocskosak tudnak lenni éppen ezért szeretném magánszemélyként megoldani az eladást, elcserélést.

Ez vesz ki belőlem sokat, plusz az idegeskedés, főleg hogy most találtam két überf@sza lakást amit tök jó áron adnának, azonnal költözhető, csak hát nekem még nincs pénzem, bocsi, nekünk, családostul ugye...

Amikor meg majd esetleg ténylegesen költözésre fordulna a dolog majd vakarózhatunk.

Megfogadtam, hogy pozitív maradok, de amikor sokadjára nézik hülyének az embert, akkor már kezd szakadni a cérna.
Sajnos tetőzi a dolgot, hogy balhé van a családba, van egy testvérem, aki egyenlőre nem tud a dologról, viszont cirkuszol, mondván őt mindenki lesz@rja.

Kíváncsi vagyok mikor lesz tele a bakancsom.
Páromnak is megvan a maga idegbajos dolga, nem tudok vele beszélni, meg nem is nagyon akarok, mert az én dolgom, nekem kell megoldani mindent.
Csak ha odakerülök hogy bilibe lóg a kezem, akkor meg majd hallgatom, hogy megint hülye voltam.
-Old meg, segítség nélkül, ha elbuksz te vagy a hülye...-

Diétám pár szóban:
Próbálok nagyon erősen odafigyelni az étkezésre, de...
...rohadt de, nehezen megy, vannak jó pillanataim, rossz pillanataim.
Bízom benne hogy ha nem is sikerül fogyni, de tartani a súlyom azt igen.

Reggel 3 sz tk kenyeret ettem házi körözöttel.
Megittam az isteni kávém mellé.
Tízórai 20gr tejcsoki volt.
Ebédem 1 nagy tányér parapicsa leves és gyümölcssaláta joghurttal leöntve.
Uzsonna nem lesz, vacsora valami überlight.

Most gyorsan rohanok tova, mert nagyon fáj a gyomrom.
Érik egy orvoslátogatás miatta...

0 megjegyzés: