2010. december 21., kedd

Gyors jelentés

Tegnap voltam dokinál pirulát íratni.
Nagyon megdicsért, én meg köpni nyelni nem tudtam.
Általában a nevemre sem emlékszik, de most még azt is tudta, hogy leraktam a cigit és utána elkezdtem a diétát.
No, nem fényezem magam, de roppant jól esett olyanokat hallani egy orvos szájából, egyik legnagyobb elismerést kaptam tegnap.
Doki szerint már nem kéne fogynom, de mondtam neki 5-6 kilót még szeretnék.
Azt mondta álljak le (tudja a súlyom, át is javította a gépben :-) ), ne gyötörjem magam.
Erre csak annyit akartam mondani, hogy nem gyötröm magam (mondjuk hazudnék ha azt mondanám hogy nem volt mélypont), de hagytam, nem vitatkoztam.
Jövőre úgy is mennem kell vérvételre, majd akkor eldumcsizok vele.

Ma visszafogtam magam kaja terén, hiszen nem hízó kúrára jöttem haza.
Tegnap is és ma is gulyásleves volt az ebéd.
Én kenyér nélkül üresen ettem, tegnap palacsinta volt a "desszert", cukormentes, félig tejes-félig vizes csokipudinggal.
2 db palacsintát ettem meg, után tele hassal mentem a dokihoz. :-)
Ma burgonyás pogácsa volt, abból is 2 db-ot ettem a leves után.
Vacsorára 1 natúr joghurtból, két kicsi almából (reszelve) és 2 evőkanál lenmagból készítek egyveleget és azt eszem.
Reggelim ált. 3 sz tk toast, kenőmájas és pici uborka, no meg a kávém.

Kb ezeket ettem az elmúlt két napban.
Holnap kezdődik nálunk a sütés, lesz bejgli-diós, én szeretnék mézeskalácsot csinálni az unokatesóimnak.
Meglátjuk hogy alakulnak a dolgok.
Ha lesz idő elmennék valami nagyobb bevásárló centrumba (bár lehet a tömeg miatt már nem kéne), szeretnék venni fehér szemhéjpúdert.
Feldobnék karácsonykor valami téli sminket, de hiányos a készletem.
Huhhh, kezdek egyre nőcisebb lenni...

0 megjegyzés: