2010. december 19., vasárnap

3. nap

Kegyetlen fejfájás gyötör.
Sajnos mindig ez van ha időjárás változás jön, s ha jól tudom lassan melegszik az idő.

Ma van az első nap, hogy kalóriában és szénhidrátban is a határokon belül maradtam.
Jó lenne ha nem hízókúrára jöttem volna haza...
Nagyon álmodoztam a 6osról karácsonyra, de azt hiszem ez már nem fog összejönni.
Noha nem az ételek mennyiségével van baj, hanem minőségével.
Anyuék nem spórolnak pl az olajjal, az kell a hagyma alá...
...én meg nem akarom, hogy miattam 2 felé legyen főzve.
Így történt, hogy közel két év kihagyás után ma paprikás krumplit ettem.
Ó, nagyon jól esett, igazi mennyei manna volt, különösen jól esett mert nagyon rég ettem krumplit.
Kenyér nélkül csak csalamádét ettem hozzá és jól laktam, ügyeltem a mennyiségre, sacc/kb 20 dkg lehetett.

Ma volt egy pici csoki is, van egy közeli lejáratú milkánk, abból ettem egy 'csíkot'.

Azt hiszem ennyi, ma is sokat pakolásztunk, és azt hiszem végeztünk a karácsony előtti nagytakarítással.
Ha lesz hozzá kedvem akkor a jövő héten kiszortírozom a ruháimat.
Sok olyan felsőm, nadrágom van, amit nagyon dundin hordtam s bizony (bízom benne) azt már sose akarom hordani így megválok tőle.
Van egy-két nadrágom amit elrakok emlékben, azok extrém nagyok.

Írtam már egy fehér tacskóban vásárolt gatyámról, amit fillérekért vettem, de nem volt jó rám.
Nyár előtt vettem, hogy legyen egy rövid nacim, de hamar a szekrény alján végezte, mert nem jött fel rám (próba nélkül vettem meg).
Jelentem feljön és kicsit nagy is.
Nagyon örültem neki, de ahogy az egyik szemem nevetett, úgy a másik sírt, mert ha sikerül tovább fogynom (még 5-6 kilót szeretnék) akkor valószínű túl nagy lesz rám...

Meglátjuk!

Mai menüm:
Reggeli:
1 kávé 50-5
1 zsömle 150-30
3 sz linessa szalámi 33-0
uborka 20-1
Ö:253-36

Tízórai:
1 csík milkacsoki (25gr) 132-14.5

Ebéd:
1 kisebb adag paprikáskrumpli 300-60
házi csalamádé 50-10
Ö:350-70

Vacsora:
10 dkg párizsi 240-0
2 sz tk toast 110-20
Ö:350-20

Egész napim:1085-140,5

Ja, igen, ma zsemlét reggeliztem.
Zsemlét se ettem vagy fél éve.
Jól esett, de még mindig a tk toast a favorit!

Már csak 5 nap van karácsonyig!

0 megjegyzés: