2011. június 27., hétfő

10 km és a köszönet

Hulla fáradt vagyok, így lehet csak egy gyors bejegyzésre van időm, de azt feltétlen le kell írnom, hogy:

-mérhetetlenül hálás vagyok nektek és igazándiból minden kedves olvasómnak, de külön köszönet nektek, Andicsek és Elefantbebi, igazán megríkattatok.
Így távolról és arc nélkül küldöm szeretetemet, erőmet és kitartást kívánok nektek!

Igazándiból semmi más nem kell, csak a kitartás és a tenni akarás.
Van valami abban, hogy nincs lehetetlen csak tehetetlen.

Fú, az elmúlt két napban annyi minden történt, lenne mit mesélnem.
Van egy pizzás storym is, egy újabb pofon, de már többször írtam, ami nem öl meg az erősít.
(Lehet sok lesz mára a bölcselkedésem...)

Ma csupán 10km-t sétáltam a tűző napon, hogy 6 db képet kinyomtassak, fotó minőségben.
Persze, csak holnapra lesz kész és hogy jártam?
No, ma kezdődnek a lányos napjaim, nem is lenne gond, hétfőn még jól vagyok.
Útba esett egy-két bolt, de totál leesett az állam, gondoltam én naívka veszek gyorsan betétet.
Basszus, külön adót kidobták már ezekre a cuccokra is?
8db-os, még nem is 10db, majd 3-400ft!
Hogy az aaaaaaaaa! Morogtam!
Legszebb, amikor elindultam itthonról még be volt borulva, hűs idő volt, pár perc múlva pedig dög meleg lett...

...
...
...

Ezt a bejegyzést még tegnap kezdtem el írni, de nem volt időm befejezni.
Elnézést, hogy így eltűntem, de nagyon sűrűre és fárasztóakra sikerültek a napjaim.
Tegnap és tegnap előtt is 10 utána 15 km-t kutyagoltam a városban, ma pedig ahogy az lenni szokott végre hűs idő reggel, teljes alkalmas a kert fűnyírására, ami több mint 1000nm...
Igen ám, ahogy kiértünk a kertbe egyből kisüt a nap.
No, de nem morogni akarok, szép színem lett, csak nagy fáradt vagyok.

Holnap ígérem két főzés között jelentkezem!

Bár még az állatoknál is kell füvet nyírnom és autót takarítani, de bízom benne amíg megfőzök tudok jönni és "élménybeszámolót" tartani.

Szép estét, kitartást mindenkinek!

0 megjegyzés: