2011. június 6., hétfő

Gyors firkálmány

Lassan vissza kell utaznunk Fehérvárra, még van két napom itthon, amit kiélvezhetek anyuékkal.
Tegnap volt látogatóba a nővérem.
Gyönyörűek a gyerekei, igazi rosszcsontok, de zabálni valóak.
Kaptam tesómtól mogyorós Milka csokit, meg 2 üveg olíva olajat.
Csokika már letesztelve, de pszt! :-)

Ahhoz képest, hogy katasztrófális az étkezésem (mindjárt lepötyögöm) mai mérlegelésemkor meglepődtem, tratratratraaaaaaaaaaa:
65.4kg!!!

Vigyáznom kell azért, sokat már nem akarok fogyni.
Új pletyka kering rólam, annyira tetszik... Sok idióta, jó dolgukba már nem tudnak mivel foglalkozni, vagy kivel...

Szóval, állítólag azért fogytam le ennyire (a beteg vagyok pletykát hangosan szoktam megcáfolni az utcán...), mert kövéren nem tudtam teherbe esni.
...
No, most erre mit mondjak?
Már csak röhögni tudok.
Elkövetkezendő 5-6 esetleg 7 hónapra elég tanakodást adok a pletykásoknak, ha pedig nem kerekedik majd a pocakom, akkor az a pletyka járja majd az utcát, hogy meddő vagyok vagy valami hasonló.

Visszatérve a kajára.
Reggel 1 kávéval indítottam, majd kb 1 dl natúr joghurtba beledobtam 5 szem cseresznyét, 1 db Mese gyümölcsös kekszet beletördeltem.
Tízóraira cappucinot ittam, kicsit később 1 hatalmas almát ettem, kb 20dkg-s volt, kedvenc zöldségesemnél vettem és most sem csalódtam benne, zamatos, ropogós alma...
Nassinak 2 kocka Milka csoki volt.
Ebédem kis adag Wellness karfiol (receptjét már írtam), de a husit kiszedtem és a cicámnak adtam.
Olyan boci szemekkel nézett rám, jajj, azé' olyan kis dagi a szentem, 6 és fél kg!
Büdös kandúrom! :-)

Mivel ez nem volt elég, bekaptam egy fasírtot, amit még tegnap csináltam páromnak, mellé uborka salit nyammogtam (édesítős).
Aztán mamát kellett megetetni és ott volt vége a dolognak...
Milánói makaróóóóóóóóóóóóóni!
Vagy 2 éve nem ettem!
Kb 3-4dkg tésztát mértem ki, egy ek szósz rá és pici reszelt sajt...
Szóval estig kuss a nevem.

Lassan megyek patikába, ki kéne váltani a fogamzásgátlóm.
Elmegyek a messzebb lévőbe, megkérdezem ott mennyi, mert Fehérváron legutóbb 4798ft-ért váltottam ki a 3 havit, ha ennél drágább lesz, akkor nem váltom ki Pesten.
Másik patikába, ami közel van 5900ft ugyanaz a tabletta!!!
Azonnal kértem vissza a receptet, tudtam, hogy drágább patika, de hogy ennyire!

Mostani sétám alkalmával remélem tudom tartani magam és ellent állok a fagyik és jégkrémek csábításának.
Két napja este egy Magnum utánzatú jégkrémet ettem, csak olcsóbb mint a márkás...
Tegnap egy tölcséres fagyit ettem, epreset.
Ha lehetne jégkrémbe fürdenék, imádom...

No, elrohanok a patikába, kb 4-5 km!
Imádok sétálni!!!

0 megjegyzés: