2011. június 7., kedd

Hízókúra

Tudtam, hogy valamit Fehérváron hagyok.
A szilikonos muffin sütőmet hoztam, de a xilitet már nem.
Xilitet akkor használok, ha pl. palacsintát sütök és kakaós vagy fahéjas palacsintát ennék.
Bezzeg ma, Ó, maradt a jó öreg cukor.
Mielőtt azonban belevetném magam a kalóriák és bűnlajstromok pötyögésébe, pár szó az itt létről.

Még egy éjszakát tölthetek anyuékkal, aztán irány Fehérvár.
Várom is meg... So-so!
Kicsi kertek nagyon hiányzik, no meg a cicákok, szépségeim!
Ha Visszaérünk lehet szedni megint epret, cseresznyét és egy kis meggyet.
Aztán irány Csala, megnézzük a Szedd magad! földet.
Elméletileg van meggy szedd magad, ha így van akkor tuti rakok el meggydzsemet télire.

Ma sokat kellett takarítanom, lassan mennem kell megint patikába.
Tegnap kiváltottam a tablettám, megint felvitték az árát.
Egyszer 4700ft/3 hó, most 4960ft/3 hó, nagyon tele van a hócipőm...
Vennem kell abonetett is, Cora-ba megyek, sétálok.
Cerbona abonett 300ft/csomag, Winny abonett 105ft/csomag/10dkg!
Nem mindegy, viszont nincs most kirakva Winny abonett, helyette tegnap vettem egy csomag Twist ropogós extrudált kenyeret.
Nagyon, de nagyon finom 109ft/csomag/10dkg.
Szóval bespájzolok belőle, viszont a bibi az, hogy egy szeletbe kétszer annyi a kcal és ch mint a sima abonettbe.
1 szelet Twist abi olyan 27-28kcal és 5-6g ch.
Nem rossz, sőt, még jó is, sokkal, de sokkal finomabb és árban is jobb.
A Coop abi is 199ft/cs. és 20kcal/db!
No, veszek még cukormentes háztartási kekszet, Detki márka, 20dkg 139ft és totál olyan íze van, mint a KorpoVIT keksznek (sajna 300ft alatt már nem találok sehol).
Kábéra ennyi.

Másik hír az, hogy lehet egész nyáron bébiszitterkednem kell, ami azt jelenti, hogy tesóm rámsózza a gyerekeit, mert ő dolgozni fog.
Így vissza kell majd jönnöm Pestre, párom Fehérváron, áááááááááááá, már most gyomorgörcsöm van.
Két gyerekre kell vigyáznom, a nagy még oké, Ő már komoly, fasza legényke, szót fogad, de a húga...
Előre félek tőle, duzzog, hisztizik, kötekedik a tesójával, verekszik, áááááááááááá!
Pót-anya szerep, valahogy fel kell rá készülnöm...

Most pedig a kaja:

Felkelés után ittam egy kávét és ettem egyet mama epres piskótájából.
Valami kis csomagolt vacak, veszettül égett a gyomrom, gondoltam meggyógyítja, kacc-kacc...
Utána irány a bolt.
Itthon csináltam két tojásból, fél ek vajból, fél ek mustárból tojáskrémet.
Felét ettem meg 2db Twist abival és egy kávéval.
Tízóraim egy alma volt, de hatalmas alma. :-)
Ebédem:
Milánói volt tésztával és pici reszelt sajttal, utána meg bevágtam 3 azaz három darab palacsintát!
2 lekvárosat és 1 kakaósat...
Estig kuss a nevem megint... Ha kibírom...
Zaba után irány takarítani, most pedig itt vagyok és pötyögök.

Baromi meleg lett, most sütött ki a nap, így még nem megyek gyógyszertárba.
Mamikám pihen, állatkák alszanak, párom dolgozik.

Én meg bámulok ki a fejemből...

0 megjegyzés: