2011. október 13., csütörtök

Itt van az ősz!

Petőfi Sándor:
Itt van az ősz, itt van újra

Itt van az ősz, itt van ujra,
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem.

Kiülök a dombtetőre,
Innen nézek szerteszét,
S hallgatom a fák lehulló
Levelének lágy neszét.

Mosolyogva néz a földre
A szelíd nap sugara,
Mint elalvó gyermekére
Néz a szerető anya.

És valóban ősszel a föld
Csak elalszik, nem hal meg;
Szeméből is látszik, hogy csak
Álmos ő, de nem beteg.

Levetette szép ruháit,
Csendesen levetkezett;
Majd felöltözik, ha virrad
Reggele, a kikelet.

Aludjál hát, szép természet,
Csak aludjál reggelig,
S álmodj olyakat, amikben
Legnagyobb kedved telik.

Én ujjam hegyével halkan
Lantomat megpenditem,
Altató dalod gyanánt zeng
Méla csendes énekem. �

Kedvesem, te űlj le mellém,
Űlj itt addig szótlanúl,
Míg dalom, mint tó fölött a
Suttogó szél, elvonúl.

Ha megcsókolsz, ajkaimra
Ajkadat szép lassan tedd,
Föl ne keltsük álmából a
Szendergő természetet.


Szép estét mindenkinek, köszöntelek ősz!
Ma döbbentem rá, hogy itt van, itt van újra.
Harisnyák, derékmelegítő, vastagzoknik bekészítve.
Előrekerült a kesztyűm, sálam, sapkám és a vastag kabátom is.
Ma azért sétáltam még egy nagyot, kellemes idő volt, de már érezhetően hűvös.

Fogam helye még-még megfájdulgat, főleg hajolás és emelés, erőlködés után.
Jövő héten remélem már mehetek a fogorvoshoz.

Étvágyam kitűnő, vigyáznom kell, súlyom 64kg kereken.

Reggelim:
3 bögre tea (nagyon hiányzik a kávé!!!)
2 kocka piskóta 2 kocka Stop cukor keksz

Tízóraim:
4 szeletke sült sütőtök

Ebéd:
1 tányérka leves
1 adag csirkemell pörkölt
kb. 20dkg párolt zöldbab köretnek
kis tál savanyúság (cukor mentes!)

Uzsonna:
1 fruktózos kakaós ostya
1 alma
2 szem meggyes cukorka
fél olívás ciabatta (öhöm, benéztem a Tescoba...)
2 szem zselécukor

Vacsora:
1 bögre tea
1 fürt otello szőlő
2 szem szilva
2 db kókuszos zabfalat

Hááááát, van huzatom, de ez már kellett az egy hetes koplalás és rágásmentesség után...

Holnap főznöm kell és fogalmam sincs mit...
Ötletek???

0 megjegyzés: