2011. október 15., szombat

Nem követendő példám

Ma pöttyet elszaladt velem a ló, ami a étkezést illeti.

Reggel még mindig nem kávéztam, ezt tetézte az idegeskedésem.
Teát ittam, Stop cukor kekszet áztattam, sokszor még érzem a fogam helyét, főleg nehéz emelése és a hajolgatás után (a luk a számba nem akar összehúzódni...), rágás is kellemetlen sokszor.
Tényleges reggelim 70gr tonhal volt (saját lében), pici margarinnal, mustárral elkeverve, 3 db abonettel.
Tízóraim habos puding (vaníliás, bolti vacak) és egy hatalmas alma.
Közben mostam, főztem, takarítottam.
Ebédem kis tál hagymaleves, 20 dkg natúr csirkemell, egy adag párolt vörös káposzta***.
Uzsonna:
Hát ezt nem kellett volna, itt kezdődött minden...
-cappucino, csokis ostya (fél, másik fele páromé), 2 karika Misura keksz (cukimentes),
-ismerős isteni almás pitéjéből (még melegen) 3 nagy kocka (über zsíros, über cukros, über diós),
Vacsora gyanánt még megettem 3 kemény tojást, 3 abonettet és párommal csemegéztünk csülkös sertés húsos löncsöt.

Durván rosszul lettem a végére és ilyenkor persze jön a bűntudat is.

Már nagyon hiányzott a rágás és mindent akartam és azonnal...

Holnap már simán ehetek tejterméket (nagyon hiányzik a joghurt!!!), de hétfőn SOS hívom kell a fogtündér nénit.
A fogam helye kicsit se húzódott össze, hatalmas kráter van a számba még mindig, remélem nem lesz baj.........

Holnaptól jön a szokásos önmegtartóztatás.
Kalóriát és ch-t ezer éve nem számoltam, próbálom szinten tartani a 64-65 kilómat. (És pont!)

***Lennének új receptjeim:
-csináltam nagyon finom párolt vörös káposztát alá light!
Holnap, ha nem felejtem el fotózok, de még mindig kegyetlenül el vagyok maradva levelekkel, receptekkel és képekkel is...

Sose lesz egy nyugodt időszakom már???

Holnap reggel sütéssel kezdem, aranygaluska lesz a nagyoknak.
Utána jó lenne kinézni az Auchanba, jönnek a lányos napjaim és be kéne vásárolni.

Ja, reggel 5kor kivetett az ágy, karikásak a szemeim és hisztis a hangulatom.
És zabálnék, de nagyon...
PMS?
Van rá valami "gyógymód"???

0 megjegyzés: