2013. február 3., vasárnap

Vasárnapi hadd el hadd

Megvettem páromnak a Valetin-napi ajándékot.
Nem szoktunk ajándékozni, eddig minden évben kinyitottunk egy üveg pezsgőt, sütöttem egy pizzát és este gyertyafénynél eliszogattunk, eszegettünk.
Idén is ezt terveztük, de találtam valami akciósat, valami olyasmit ami nagyon hasznos lesz neki remélem (nem merem leírni, mert olvassa néha a blogot, majd 14 után leírom).

Ma sütöttem házi kürtőskalácsot, csorog a nyálam, de nem cukormentes, max egy kis falat lesz belőle.

Kellene mennem angolozni, holnapra le kéne fordítanom egy szakmai (biznisz, IT) angol szöveget, de nagyon fáj a fejem...
Jah, jövő szombaton vizsga...
Első kör, ha nem sikerül, nem mehetek gyakorlatra, picit kivagyok...
Még nem sikerült tanulnom, szóval, ezzel is le vagyok maradva.

Mai étrend:

Reggel:
1 kávé 50-5

Piacon:
1 kávé 50-5
1 barackos diós müzli szelet 35gr nem emlékszem a márkára, de olyan mint a SimplyNut) 151-14
Ö:201-19

Ebéd:
Szilvaleves 90-19
lilakápi 60-12
barnamártásos husi 150-10
Ö:300-41

Du: alma dögivel... 150-35

Eddig:701-100

Este sok-sok zöldség, husi... Megyek tanulni, fordítani...



0 megjegyzés: