2013. március 15., péntek

Recept holnapra

Lelightosítva persze, ezt találtam, nagyon tetszik!

http://www.nosalty.hu/recept/bodzalekvaros-muzlikoch

Átdolgozva:

1 l tej, nekem 4dl tej (1dl víz) 200kcal-20g ch
5 dkg vaj, kihagyom
2 cs vaníliás cukor, nekem vanília aroma 0-0
25 dkg zabpehely, nekem 12.5dkg zabpehely 392kcal - 83g ch
5 ek barna cukor helyett édesítő 0-0
2 tojás 140kcal-1g ch
bodzalekvár ízlés szerint, kitalálok mást helyette vagy házi diétás lekivel tálalom

Elkészítés:
A tejet felforraljuk.
A vajat, vaníliás cukrot, zabpelyhet hozzáadjuk, és kis lángon kevergetve 4-5 percig főzzük.
Levesszük a tűzről, lefedve duzzadni hagyjuk.
Az 5 ek barna cukrot 2 tojássárgájával összekeverve hozzáadjuk a zabpehelyhez, majd a 2 tojásfehérjét habbá verve óvatosan hozzákeverjük.
Egy kikent 20x30 cm-es tepsibe egyengetjük, és 30 percig sütjük.
Bodzalekvárral tálaljuk.

Össz energiatartam: 732kcal és 104g ch, bízom benne hogy 4 adagra beosztható
1 adag: 183kcal, 26g ch, 
HA csak 3 adagra osztható be, akkor (mivel az eredeti recept 6 adagos és pedig a felét csinálom), akkor
1 adag: 244kcal és 35g ch!

Meglátjuk, hozok képet a sajátról!

0 megjegyzés: