2013. március 18., hétfő

Éhség N.01

Olvasok, tanulok, lekötöm magam, de álladóan ennék és korog a hasam, pedig túl vagyok a reggelin, a tízórain is...

Falat kaparom kínomba, iszonyat ez az érzés.

Sose voltam ennyire kiakadva, pedig jó pár éve túl vagyok a kezdeti nehézségeken.

Néha sírni tudnék, főleg ha ráállok a mérlegre.
Iszonyat...

Teljesen el vagyok keseredve! :-)

Beszélgettünk ma a párommal, hogy kössem le magam, rendben, olvasok, tanulok, házi munkát megcsinálom, de éhes vagyok, állandóan, nehezen érti meg.

Korgó hassal nehezebb, akkor eszem egy-két szem korpoVIT kekszet.

Fenékre-combra rengeteget híztam, a 36-os farmerok már rám sem jönnek.

Eddigi étrendem:

Reggel:
2 kávé 100-5
250gr natúr joghurt (Sissy féle, Penny-s) 133-12
1 alma 45-11
pár szem keksz 150-15
Ö:428-43

Tízórai:
1 nagy alma 60-14
2 db korpoVIT 36-5
Ö:96-19

Eddig: 524-62

Ebédem:
Húsleves biztos lesz (tészta nélkül, csak répa és gyökér benne), második fogás vagy virsli és paradicsomos káposzta vagy virslis lecsó.


2 megjegyzés:

Bella írta...

Szia! Én nagyon is ismerem ezt az érzést, amikor állandóan éhes az ember...

Nagyon sok helyen azt olvastam, hogy ilyenkor több kalóriát kell bevinni, és kész. (mellé persze mozgás bőven!)

Szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban, de nekem bejött. Ja, természetesen minél több rostot kell bevinni, minél több vizet fogyasztani, és minél kevesebb CH-t. (a fehérje legyen minél több)

Ez az én tapasztalatom, persze nem kell megfogadni, de nekem bejött :)

Na meg őszintén: ha éhes vagy, éhes vagy. A szervezet azért jelez...

És még valami: ne legyél elkeseredve, kitartás!!

GreenTea írta...

Köszönöm, oda fogok figyelni!