2010. március 31., szerda

Sikerélmény - Első rész.

Anno másfél, két éve vettem egy kabátot, akkor voltam túl egy nagyobb stílus váltáson (stílusokról a későbbiekben még írok).
Szóval egy teljesen új fazont vettem, de!
Az eladó elsőre megmondta, hogy nem lesz ez jó rám, akkor kacagva azt mondtam, nem baj, valami legalább motivál a fogyásra.
Megvettem, nem volt drága, feljönni feljött rám, de nem tudtam felhúzni a cipzárt, egyszóval szűk volt.
Tegnap összekentem a kedvenc termos kapucnis felsőm, így bekerült a mosásba, mára pedig nem száradt meg.
Lényeg, kellett valami felső ami melegen tart ezen a szeles napon.
Így került elő a szekrény legmélyéről a 2 éves egyszer sem viselt almazöld kabátom.
Nem akartam elhinni, jó rám, sőt mintha egy kicsit nagy is lenne.
Ilyenkor érzem, hogy van értelme az önmegtartóztatásnak, az agyam átprogramozásának, hogy nem gondolok állandóan az evésre és megpróbálok egészségesen étkezni.
Ilyenkor boldog vagyok és elégedett.
Kezd nőies formám lenni, kezdek csinosodni és odafigyelni arra, hogy mit veszek fel, már nem akarok állandóan bő pólókat hordani, nyárra készítem a ruhatáram, színes ruhákat szeretnék hordani, nem pedig feketéket, merthogy a fekete karcsúsít...

Apropó, pénteken vagy szombat délelőtt küldenem kell Silnek a havi eredményem.
Annyira izgulok!
Pontosan 4 hete tart a verseny, igaz, útközben egyszer mértem magam, de most eltelt 4 hét és így tudni fogom hogy egy hónap alatt mennyit változtam, változott a testem.

Egészséges életmód...hümmm...ma megint brassói volt.
Tegnap az elkészítésnél nagyon figyeltem az összetevőkre, szokásos 1-2 ek olíva olaj, sovány hús.
Tegnap rizs volt a köret, ma sült krumpli...
Tudom nem kellett volna, de rég ettem, nagyon rég és megkívántam, max 15dkg lehetett, nem több, a husi 10dkg volt, 10dkg uborka.
Jól teleettem magam, uzsonna szerintem nem lesz, vacsin még gondolkodom.
Jajj, reggeli Linessa túrókrém , 10dkg volt és 2 db jó reggelt fügés keksz, fél alma, egy kávé.
Jól beettem, mozdulni alig bírtam de mennem kellett a dolgomra.
Dél felé nagyon megéheztem.
"Tízóraim" 1 db Boci sajt volt, 3 szelet abonett és 10 dkg retek, 10dkg újhagyma.
Szóval ma nagyon bőséges napom volt.
Kcalt csak a 10órai-ig számoltam, de bőven beleférek ma is a 1200kcal-ba és 150g ch-ba.

1 megjegyzés:

Fogyótúra írta...

Szia Bond! Gratulálok, nagyon ügyes vagy! :) Ahogy az idő halad, egyre több ilyen élményed lesz, egy csomó erőt adnak majd! Én is az ilyen napokat várom, és ezekből merítek erőt, amikor rosszabb passzban vagyok. Csak így tovább. :)