2010. április 2., péntek

HELP!

Első körben nem leszek hosszú, mert baromi fáradt vagyok.
Sütöttem, főztem, takarítottam, bevásároltam, rohangáltam, intézkedtem, stb...
Minden ezt úgy, hogy éjjel 2-től 6-ig fent voltam, aztán 8 után picivel keltettek, hogy menni kell madaras tescoba pénzt költeni.
Hm, nah igen, egyből kipattant a csipám...

Másodsorban, mai napom borzalmas volt kaja ügyileg, jóformán normális étkezésem a reggelin kívül nem volt, ahogy elkezdtem főzni és sütni mindenbe belenyaltam, kóstoltam, pici ez, pici az...
Gondolhatjátok...
Amúgy töltött kápit csináltam, kapucíner szeletet és sajtos rudat.
Holnap sörkorcsolyát csinálok, sajtosat és virsliset.
Aztán már csak húslevest kell főznöm, csirkét sütni és rántani...
Rohadt húsvét.

Harmadsorban megint boldog vagyok, az ok:

ELSŐ HÓNAP EREDMÉNYE A FOGYI VERSENY KERETEIN BELÜL:

Súly: 92.8kg

Mell:110cm (ezen zokogni tudnék, -2cm a didkókból, bár remélem csak a hájból veszítettem a hátamon, didifix viselése nem változott...)
Derék: 94cm (-0cm)
Csípő: 115cm (-4cm, gatyán látszik is)
Jobb comb: 68cm (-4 centi)
Jobb vádli:44 cm (-1 centike)
Jobb kar: 38cm (-4 centi, ennek nagyon örülök!!!)

Szóval boldog vagyok, boldog és fáradt.
Köszönöm istenem!

0 megjegyzés: