2010. május 16., vasárnap

+4kg

Ha unatkozom eszek, ha fázom eszek (valami meleget, mondjuk meleg sütit), ha álmos akkor is eszem, hogy ne aludjak el (bár ebbe nem látom az összefüggést), szóval tökszarügy mi a bajom én akkor is eszem, ha van ha nincs.

Sütöttem brownie-t, csokis meggyeset.
Baromi finom, de elvették előlem.
Megérdemlem azt hiszem, főleg hogy fél kg rakott krumpli már bennem van.

Tiszta szégyen lettem, én aki tökre bírta a diétát, most habzsolok.

Segáz, Sillel jól kiröhögtük magunkat, jobb is a kedvem.

Picit álmos vagyok, megyek zenét hallgatok közbe, mert elalszom.
Amúgy ítélet idő van és holnap ezer dolgot kell elintézni. :-(


2 megjegyzés:

Göndi - Gömbi? írta...

Ismerős az érzés! Mindenre az evés a megoldás. Keresem én is a választ, szólok, ha megvan!

GreenTea írta...

Lehet kitörölhetem vele, de 4 után már nem ettem semmit, csak vizet ittam.
Kalóriát már jóformán 3-4 napja nem számoltam. :-(
Pöttyet szégyenlem magam.
Nem pöttyet, nagyon, de nem adom fel, lelkileg összeszedem magam és ügyes leszek megint!