2010. május 22., szombat

Rettegés foka

Sajnálom, hogy pár napja nem írtam.

A lényeg, hogy elkezdtük a szoba ill. lakás festését, kis felújítását, szét lett szedve minden, se gépem se netem nem volt.
Most van, csak időm nincs, mert:
1.) állandóan a gazdagékhoz kell berohangálni a 13.kerbe, mert a könyvelő nem jó papírokat ad (az elmúlt időszakban hatszor voltunk bent), már a munkaügyi központos nő mondja azt, hogy kiküldi rájuk az APEHot,
2.)rendőrségre rohangálok, mert tegnap és ma is megtámadtak.

Ez egy hosszú történet, le fogom írni, mert ezt ki kell írnom magamból.
Kis idő kell amíg feldolgozom, nem tudom mi lesz, segítőkészek voltak a rendőrök, de nem sok jóval kecsegtettek.
Félek és féltem a családom.

Most megyek, jah, a diétát most nem csináltam, igaz két napja nem nagyon eszem, mert összejött az élet, de a felújítás alatt kellett az energia és ettem babgulyást, meg ilyesmiket.
Megyek pihenni, sziasztok!

1 megjegyzés:

SilEz írta...

Uhhh, ez nagyon nem hangzik jol!!!!
Remelem, nincs es nem is lesz komoly baj basszus!! Vigyazz magadra bebikem, es jelentkezz ahogy tudsz. Sok puszi, sokat gondolok rad!!!