2010. július 3., szombat

Intravénás

...kávé adagolás.
3 kávét ittam és eltudnék még mindig aludni.
Rohadt álmosság van rajtam.
Voltunk vásárolni, dög meleg van, az aszfaltról visszaverődő meleg csak úgy perzselte a 163centis magasságom.
Este lesz még egy menetel, Ósön, vásárlók éjszakája.
Tegnap voltunk a párommal, nagy kula volt, de komolyan.
Össz-vissz 3 pénztár volt nyitva, kilométeres sorok, amit pedig szerettünk volna venni az persze nem volt.
Nem találtam a szultán nacit, amit kinéztem, sem a virágos mintás felsőt sem és még sorolhatnám...
Szóltam párom anyjának hogy kamu az egész, de ő is meg akarja nézni, mondom ok, hátha ki lesz rakva a nacim.

Kaja-ügy:
Reggel másfél virslit ettem 2 db pufi búzával, plusz 3 kávé.
Ebédem hideg gyümileves volt és 4 db halrudacska, sütőben sült, plusz 10dkg mexikói zöldségkeverék és megkóstoltam a sütőben sült fűszeres krumplit, amit páromnak csináltam, fini, de csínnyán kell vele bánnom. :-(
Vacsora nem tudom mi lesz, a család megint csak grillezni akar, napok óta ez a rohadt grillezés oszt vagy eszek vagy csorog a nyálam.

Mindegy, elhatároztam, hogy lefogyok, akkor meg is csinálom.
Csak azért is, mert én akarom és meg tudom csinálni!

Anyuék nagyon hiányoznak, sokat gondolok rájuk, a nap 24 órájából 23at biztos, még álmomban is a kiskutyámmal játszottam.
Nehezen megy nekem ez a lemondás, főleg akkor ha gond van és én itt vagyok.
Nem tudok ketté szakadni.
Nem tudom miért de jobban szeretnék otthon lenni, hiába nincs ott az embernek magánélete mert a sok köcsög, bunkó, tanulatlan szomszéd nálunk lóg, hiába nincs otthon klíma és megdöglök a melegbe.
Azaz otthonom, ott vannak a szüleim, az állatkáim.

0 megjegyzés: