2010. szeptember 30., csütörtök

Helyzetet jelentek

Tegnap nem tudtam írni, mert:
-egész kedd éjjelt végig veszekedtünk a párommal,
-hazautaztam a szüleimhez, mert nem bírtam cérnával.

Nem, nem szakítottunk, csak sok az elintézni és nagyon, de nagyon, rettentően hiányoztak.
Tegnap hamar el is aludtam, nem bírtam sokáig fent lenni.
Holnap mérlegelés ha jól tudom, már nagyon, de nagyon várom, biztos megfogom írni!

Tegnap nagyon lightos napom volt, ma kevésbé.
Tegnapi nap, nem számolok kcalt se ch-t de leírom, most is elég fáradt vagyok, nézzétek el kérlek, szóval a tegnapi napom:
Reggel ittam egy kávét, ettem egy Linessa ananászos joghurtot és egy nektarint.
Ebédem fél konzerv babgulyás volt, Lidl-s plusz két szelet tk toast.
Vacsorám kb 10dkg natúr pulykamell párolva és 20-25dkg répa, párolva.

Ma reggel ittam 2 kávét, ettem 3sz tk toast kenyeret, fél konzerv 32.5dkg szárnyas májas krémet, pici kigyóubival.
Ebédem paradicsomos húsgombóc volt 2db és a szósz, ez sajnos nem lightos volt, cukros és rántásos, sok rizzsel.
Nagyon finom volt és rájöttem elszoktam nagyon a cukortól, mert más íze volt, nagyon más...
Uzsira ettem egy kisebb almát.
Vacsorám 2sz tk toast volt a májaskrém másik felével (32.5gr) pici reszelt sajt a tetejére és megsütve, mellé kb 5dkg sült párizsi, 2 kisebb darabka.

Hát ennyi, várom a holnapi napot.

Vennem kell egy gatyát, mert nagyon lóg rajtam a régi.
Nyílt itt anyuéknál egy turkáló meg fogom nézni, 200ft/db minden.
Jó lenne egy kabátot is szereznem valahonnan.
Felpróbáltam az régi (5 éves) fekete térdig érő szövetkabátom, anyuék szerint vastag pulcsival jó lesz, szerintem már már ciki, de több ezer forintért most nem fogok költekezni.

Nagy érvágás az most hogy bejött a fűtés...
Gőzerővel keresem az anyagi fejlődésünk lehetőségét, de eddig kudarc.
Nagyon imádkozom, remélem meghallgatnak odafent!!!

0 megjegyzés: