2010. szeptember 28., kedd

Nincs cím

A változatosság kedvéért ma sincs cím, nem adok neki, ehhh.

Kora reggel voltam Tescoba, ma lasagne lesz, már készen van, a sütőbe pirítom rá a sajtot, nagyon guszta, ha úgy alakul eszem belőle egy kicsit.

Ma mérlegeltem, de nem írom le az eredményt, nem akarom elkiabálni.
Pénteken majd a csini csapattal mérlegelek, az lesz a hivatalos, megpróbálom addig nem halálra enni magam.
Vagy nincs kedvem enni, vagy tömném magam egész nap.
Tegnap este még megettem 1 kisebb barackot, meg 2 sz abonettet, bőven benne vagyok így is az 1200kcalba és 150g ch-ban.

Mai napom érdekesen indult, eljutottam arra a szintre hogy nem kívánom a kávét, helyette kakaóztam.
Aztán elindultam a Tescoba, út közben pedig megálltam a kedvenc pékségemnél. :-))))

Gondolhatjátok, bőség zavara, kedvencemet kértem: pizzás csigát.
Uzsonnám egy alma volt.
Ebédem vagy még a maradék kevéske pöri lesz vagy lasagna, még nem döntöttem el.
Most számolok gyorsan egyet!

Reggeli:
2dl tej 100-10
1 mokkáskanál natúr kakaópor 40-4
1 pizzás csiga 300-35

Tízóraim:
1 alma 45-10.5

Ebéd:?
Uzsonna:?
Vacsora:?

Összesen eddig:485kcal és 59,5g ch...

Folyt.köv!

0 megjegyzés: