2010. október 6., szerda

Bajban vagyok

Déli 12 óráig már kimerítettem az 1200 kalóriát.
Megittam a szokásos kis kávém.
Reggelim jól indult, 3sz tk toast, kevés kenőmájas és csemege uborka.
Aztán lementem a boltba és szakadt a cérna...
Vettem magamnak egy túrórudit, meg egy nagy ishlert, gondoltam felét megeszem másik fele a barátomé.
Ez így is lett, de már túl sok a jóból.
Pizzának sem tudtam ellen állni, olyan tenyérnyi nagyságú szeletet ettem...
Benyomtam két almát (állandóan ehetnékem van...).
Ettem egy banános csokit ésssssssss 10-12 dkg sajtos tortellinit...
Szóval nem tudom mi van velem és még nincs 4 óra sem én meg ennék és ennék...
Azt hiszem a stressz miatt van...

Szóval ma kcalt és ch-t nem számolok, de holnap ki kell találnom valamit, mert az új farmerom nem jön rám.
Apropó vettem egy farmert éssssssssssss 42-es!
Jó rám a 42-es farmer, besz@rok.
Örültem nah!

Most megyek, nem tudom hova, de lelakatolom a hűtőt!
Nagyon rossz ez az állandó ehetnék!

0 megjegyzés: