2010. október 7., csütörtök

Wellness karfiol

Finomat csináltam ma és már nem először sütöttem meg a wellness karfiol fantázia névre hallgató főételem.
Még Dunaújvárosba ettem ilyet, a fürdőben, most itthon sikerült pont ugyanolyan finomra megsütnöm.

Azt elmondanám, hogy 2 "fajtát" csináltam, egy karaj szeleteset és csirkemellest, értelemszerűen én ettem a csirkemellest.

Hozzávalók (egy nagy tál jénaiba sütöttem meg):
1kg karfiol, szép nagy rózsák
30dkg karaj szelet
30dkg csirkemell filé
1 pohár zsírszegény tejföl
reszelt sajt kb 10-15dkg
ízlés szerint fűszerek (én magyaros fűszert használtam, sót és borsot)

Elkészítés:
Vegetás vízben megfőztem a karfiolt.
A húsokat pici kiklopfoltam, fűszereztem és teflonba megfőztem a szokásos módon (1-2 spricc olaj, rá a hús, megkapatom, majd aláöntök vizet és így főzöm puhára a húst teflonba).
Jénait előkészítettem, alulra raktam a husit, majd rá a rózsákat szépen elhelyezve, leöntöttem tejföllel.
A tejfölt annyival bolondítottam meg, hogy belekevertem egy kis sót és borsot, ízlés szerint ajánlom.
Végül az egészre egy kevés sajtot reszeltem és sütőben összesütöttem.

Mennyei kaja, nagyon szeretem, alacsony kcal és ch tartalmú, a sajttal pedig még több kalóriát lehet spórolni, ha valaki megtudja fizetni a Tolnai és társai zsírszegény sajtokat (kilója cirka 3-4000ft).


Mai étrendem pedig a következő:

Reggeli:
1 kávé 50-5
1 linessa joghurt 150-15
1 alma 45-10,5
Ö:245-30,5

Tízórai nem volt.

Ebéd:
1 tányér karfiol leves 150-15
1 adag wellness karfiol 350-30 (ez durva adag, majd kiszámolom pontosan, sorry nem sok időm volt ma)

Utána jött egy 6-7 km-es séta a városba:
1 szelet vanília torta bánta a találkozásunk 300-30 (cirka, de nem tudom pontosan, egy tuti, lesétáltam :-D)

Uzsonna:
1 fél kukorica 120-25

Vacsora:
3 sz tk toast 180-30
3 sz vékony párizsi 50-0
retek 15-2
Ö:245-32

Egész napi adagom:1410kcal és 162,5 ch, de ha durván akarok számolni, akkor maradjunk ma 1500kcalba és 170g ch-ba, ami még mindig nem rossz ahhoz képest, hogy egy diebétesz beteg megehet 180g ch-t.
Kcal meg a séta miatt kellett.

Szeretem ezeket a sétákat, szeretem amikor így eltudunk menni a párommal és beszélgetünk.
Most is komoly dolgokról volt szó és nyugodtak, higgadtak maradtunk, ez jó jel.
Úgy látszik még egy 4 éves kapcsolatban is kell csiszolni egymást.

Apropó mai nap, gyönyörű idő volt, sokkal jobban is éreztem magam, lelkileg is jobban voltam.

Kedves olvasóim, ne haragudjatok hogy ennyit rinyálok és hogy ez nem csak egy fogyis-blog.
Szeretem kiírni magamból a dolgokat, sokat segít nekem.

MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK KÜLDÖM:


1 megjegyzés:

1971ferdy írta...

Attól olyan hiteles amit irsz, hogy néha rinyálsz,ugyhogy továbbra is tedd