2010. december 27., hétfő

Mérlegeltem

Meglepődtem a karácsony utáni súlyomon.
Én olyan 73-73.5kg saccoltam magam azután a töménytelen kajálás után, de 71.6kg voltam ma reggel.
Pozitív, ahogy az is, hogy voltunk ma nadrágot nézni nekem.
Híresen farmer mániás vagyok és jelentem elhagyhatom a 42-es méretet, jók voltak rám a 40-es nadrágok.
Virul a fejem nagyon!

Felpróbáltam egy rövid szoknyát is, szintén 40-es volt, de nekem nem tetszett, szimplán a méret (no meg hogy áll rajtam egy szoknya) miatt próbáltam fel.
Jó volt az is!

No, aztán egy leértékelt kaspóval és két műrózsával tértünk haza.
Délelőtt 11től este 7ig kerestünk nadrágot meg más egyéb dolgot, de vagy az ára vagy a fazon nem tetszett.

Kaja:
Reggel retket és májkrémet ettem 3 sz tk toasttal plusz a kávém.
10óraim 3 szem aszalt szilve és egy cappucino volt, hátha megteszi a hatását de nem...
Szenvedek megint, de vettem lenmagot, Pesten hagytam, de most kaptam Kalifa lenmagot, 20dkg 169ft, madaras teszkóban.
Herbáriában 290ft volt szintén 20dkg.
Ebédem 5dkg tészta volt és hamis barna mártásos hús, ami csak zöldség összepürésítve, szóval light.
Uzsonna: hát nem álltam meg, egy mákos bejgli, 1 mézes krémes kocka, kisebbek.
Vacsora nyista, nagy pohár üdítő, nem voltam éhes...

Vissza a régi kerékvágásba, meglesz az a 38-as méret!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 megjegyzés: