2011. április 9., szombat

Back to life

Lassan, lassan visszatérek.
Ugye mondanom se kell, hogy időm egyenlő a nullával?!:-)
Szokásos kelekótya életemet élem.

Éppen főzök, natúr csirkemell szelet lesz árpagyönggyel és meggymártással, természetesen minden ultra light módon készült.
Ha nem felejtem el fotózok!

Kaptam egy gyönyörű stevia növényt páromtól, reggeli piacon lehet kapni, cserepes, olyan 15cm magas és nem fogjátok elhinni 600ft (!!!) volt.
Szóval ha valaki Székesfehérváron az Alba Pláza közelében jár szombat reggel, a kinti virágárusnál lehet kapni olcsó stevia-t!
Képet hozok róla, gyönyörű és nagyon finom! :-)

Kaptam rebarbarát is, 5 rúd vagy csík volt 250ft, szóval nem olcsó, valami finomra szeretném elhasználni.

Kaptam medvehagymát, belőle is készül majd valami, csak legyen időm főzni! :-D

Lassan megyek, megebédelek, ma már sokat csipegettem, de a főtt étel nagyon hiányzik.

Oh igen és talán a legfontosabb, mérlegeltem tegnap reggel, eredmény: 66.8kg!
Virul a fejem! :-)
Szép hétvégét!

0 megjegyzés: