2011. április 5., kedd

Pár szó

Pár szóban az elmúlt napok.

Nagyon fáradt vagyok!

Még mindig szenvedünk a festéssel, ilyen az amikor a sötétkék falakból fehéret kell csinálni.
Már három réteg fehér festék van a falon és még mindig nem fehér.
Eredeti terv a sárga fal volt, de akkor is előbb fehérre kell kimeszelni.
Osztottunk, szoroztunk, ahhoz hogy sárga legyen a fal nem elég a festék, főleg hogy még holnap is rá kell húzni egy réteget (de ez csak reggel derül ki, ha megszáradt a fal, egyenlőre baromi foltos...)!

Szóval fáradtság a köbön, nem elég hogy a bútorokat tologatjuk ketten, mellette még főznöm is kell, meg mosogatni, takarítani.
82 éves mamikám nem fogok csicskáztatni, anyám meg nem segít semmit.

Nem tudom mi történt vele, nem beszélget velem, csak a szobájában van és fekszik és tv-t néz.
Nem segít, nem kommunikál, semmi.
Hétfőn hoztuk haza, de...
...mint egy szellem...

Párom nagyon ki van akadva, ahogy én is.
Érzem, hogy terhes itt neki, és bevallva nekem is.
Mintha nem haza jönnék, már régóta úgy érzem.
Bárcsak a mamám magammal tudnám vinni, nagyon féltem itt.

Kaja-ügy:
Eszem ami van, reggel ált. 3-4 sz abonett felvágottal, 2 kávé minimum.
Ebéd ma szendvics volt, egy zsömléből, ketté vágva és megkenve margarinnal és párizsi vagy a maradék májkrém rá, pár saláta levél.
Voltunk sétálni, hogy levezessük a idegünket, párom berágott, hogy festés közbe is főznöm kell, így nem tudunk rendesen haladni.
Szóval séta közbe volt csoki, sok-sok csoki, kellett a boldogsághormon.
Minden este 1 kis pohár natúr joghurtot eszem, amibe citromot facsarok és édesítőt rakok bele, 4-5 db háztartási kekszet török bele, mellé még egy alma.
Ált. elég ez az adag, de tegnap pl este ettem még 2-3 db abonettet simán.

Torna:
RR rég volt, picit hiányzik is.
Sokat sétálunk esténként plusz a festés is vesz ki belőlem rendesen.

Súly:
Passz, éppen lányos napjaimon vagyok és gondolatom se a súlyom körül forog, majd jövő héten mérlegelek.

Péntekig ki kéne bírni idegileg, de nehezen megy.

Lógok mail-ekkel, levelekkel, elnézésetek kérem, éppen hogy átfutottam tegnap este őket, de erőm már nem volt válaszolni.
Amit tudok jelentkezek!
Pápuszim!

0 megjegyzés: