2011. május 8., vasárnap

Köszönöm az égieknek...

...a tegnapi napot!
Fantasztikus hangulatban telt, párom és én is remekül éreztük magunkat.
A nap fénypontja pedig az esti látogatásunk volt, a Csillagvizsgálóba.

Kedves fehérváriak, ha olvastok, családosok, idősek és fiatalok, párok!

Meleg szívvel ajánlom a Fürdősor 3. szám alatt található (Tóparti Gimnázium mellett) A Szabadművelődés Házában található Terkán Lajos Bemutató Csillagvizsgálót!
Fantasztikusan kedves és segítőkészek az ott dolgozók, kicsikkel és nagyokkal egyaránt.
Remek hangulatban telt a tegnap esti Nap, Hold és Szaturnusz kukkolása, sok-sok érdekességet tanultunk.
Én kb. úgy éreztem magam, mint egy kisgyerek, sokszor tátott szájjal hallgattam és figyeltem.
Mint kiderült vannak nyílt napok, ügyeleti napok, amikor bárki megtekintheti távcsővel a mi hatalmas egünket.

Pontos információ: http://telapo.datatrans.hu/

Késő este negyed 10-re értünk haza, nagyon fáradtan és nagyon éhesen.
Rég ereztem magam ilyen jól, 10-ből 9 pontot adok a tegnapi napnak!

És ahogy lenni szokott, a vasárnap...
Hajjj, ez az idő!
Ma akartuk elkezdeni építeni a kerti sütőnket, erre elromlik az időjárás.
Jelentem szakad az eső és őrült szél fúj.
Tegnapi napunk csavargással telt, a mai napunk a bezártsággal.
Sebaj, kellenek az ilyen napok is.

Lássuk az étrendet:

Tegnap este a Csillagvizsgáló után:
2dl natúr joghurt édesítővel, kis tejszínes mogyoró aromával és 3 db Terefere kakaós keksszel, 10dkg eper.

Mai nap:
Reggeli:
2 kávé kapásból :-)
3 sz tk toast kenyér
1 tojás
fél dl tej
2 dkg sajt (reszelve, tojáshoz és tejhez adva, kenyér belemártva és teflonba kisütve kvázi sajtos bundás kenyeret reggeliztem)

Tízórai nyista.

Ebéd:
Nagy adag tárkonyos csirkeragu leves
4dkg főtt rizs carbonara-s zöldségkeverékkel

Uzsonna, vacsi kérdéses.

Bajban vagyok, mert elfogyott a natúr joghurtom.
Szerettem volna elsétálni a Lidl-be, de ilyen időben, sajnos az eső végét nem látni.

Megyek, lekötöm magam valamivel.
Pápuszim

0 megjegyzés: