2011. május 8., vasárnap

Tárkonyos csirkeraguleves

Light? Szerintem light, mert belefér!
Az eredeti recept képpel a NoSalty oldalról való, már régóta szemezgettem vele.
Jelentem nagyon finom étel és laktató is, akár tejszínes akár nem.
Csak ajánlani tudom!
Egy próbát megér!

Tehát még egyszer, a pontos recept ITT található.
Mindent úgy csináltam, ahogy a recept feltöltője írja, csak az arányokon változtattam.

Kell egy hatalmas fazék, az tuti, mert az én adagomból jó sok lett.

Az én arányaim, számokkal:
1 ek olaj 90-0
10dkg vöröshagyma 40-8
50dkg csirkemell 550-0
30dkg sárgarépa 117-24
10dkg petrezselyem gyökér 29-6
10dkg karalábé 40-7
10dkg zeller 28-5
10dkg mirelit zöldborsó 92-15,2
1 dl 10% zsírtartalmú tejszín 117-4,2
2 db zöldségleves kocka 32-2
Ezeken kívül: sok-sok víz, nekem itthon morzsolt, szárított tárkonyom volt.
Ö:1135 kcal és 71,4g ch!
Én úgy számoltam, hogy 8 adagra osztottam be, így egy adag: 142kcal és 9g ch!
Viszont jelentem ma eszem, esszük 3. napja és még mindig van bő 2 adag, sőt!
Simán kijön 10 adagra, de már nem variáltam a számokon.
(Megjegyzem, nem a legnagyobb fazékban csináltam, (azt hiszem) csak a 10 literesben.)

Semmit nem vesztesz azzal ha tejszín nélkül készíted, azzal nyersz még egy kis kcalt és ch-t!
Páromnak kifejezetten jobban ízlett tejszín nélkül, de hát kinek a pap, kinek a papné, nem de?:-)

Jó étvágyat hozzá!

0 megjegyzés: