2011. május 11., szerda

Hoppá

Pénteken temetésre kéne mennem.
Nem ismertem az elhunytat, párom távoli-távoli rokona.
Neki kötelező menni, nekem illendő lenne elkísérnem.
Persze lenne hozzá kedvem, de...
Ruhám van, amit feltudnék venni, de durva mód elkeserít az a tény, hogy a cipőimet is kifogytam.

Komolyan mondom, kész röhej, nincs egy alkalmi cipőm, ami nem esne le a lábamról.
A tavalyi nyári papucsom is mehet a levesbe, mert szó szerint lépek és lecsúszik, elrepül a lábamról.
Csak sportcipőm van, abba meg talán nem kéne menni...

Meglátjuk, már a kedvem is elment mindentől.

Más:
Tegnap vettem fél kg túrót, soványat, le volt értékelve.
Egyik feléből túrógombócot csináltam, a szokásos light módon, natúr joghurttal leöntve ettem ebédre.
A másik feléből pedig körözöttet csináltam, kis hagymával, light margarinnal és a fűszerekkel, ez lesz majd a vacsi abonettel.

Reggelim:
1 zsömle 150-31
pici margarin 45-0
10dkg retek 15-2
1 kávé 50-5
Ö:260-38

Tízórai:
1 cappucino 50-5
2 db rebarbarás piskóta 82-10,2
Ö:132-15,2

Ebéd:
1 tányér zacsis leves 62-7
4 db túrógombóc 253-24,5
1dl natúr joghurt 40-5
2 db rebarbarás piskóta 82-10,2
Ö:437-46,7

Nassi:
2 gombóc fagyi 7dkg (fruktózzal, 10dkg/150kcal kb) 105-17
1 kávé 50-5
Ö:155-23

Eddig: 984kcal-122,9g ch

Később körözöttet fogok enni abonettel, salátával, retekkel és kis újhagymával.
Viszont lehet ennyi zöldség mellé nem kell majd az abonett.

Pár szó a fagyiról:
Találtunk egy aranyos kis cukrászdát, ami elég régóta megvan Fehérváron.
Korona cukrászda, a Tobak utcában!
Két féle fagyi van, cukros és gyümölcscukros-fruktózos.
A fruktózos fagyiknak fel van tüntetve a kalória, szénhidrát, zsírtartalmuk, nagyon örültem neki.
Ma Tiramisu és Olasz csokit ettem, átlag 130-150kcal/100gr, a cg olyan 20-24g/100gr.
1 adag fagyi 3.5dkg, két gombóc 7dkg, szóval fejben is utána lehet számolni.
Gyümölcs fagyik sokkal kevesebb kcal és ch tartalmúak.
Megjegyzésként még annyi, hogy nagyon finomak a fagyik!

Szombaton a Főtéren megint banzáj lesz, Korona vásár és a cukrászda is ott lesz, remélem kijutunk, én nagyon szeretnék menni.

Lassan mennem kell a kertbe, el kell ültetnem a cukkini palántákat.
Szépen fejlődik a rebarbara, gyönyörű piros a szára, lassan kirakom őt is.

Holnapra még van ennivalóm, leves is és túrógombócom is, de a családnak valamit főznöm kell.
Nagy dilemma lesz...
Pénteket nem várom, nagyon nem...

0 megjegyzés: