2011. szeptember 30., péntek

YES!

Végre túl vagyunk a műszakin és siker, minden ok.
Ez a nap fénypontja.

Éjszaka nem aludtam semmit, egyrészt az orrom miatt, nem kaptam rajta levegőt, 10 percenként fújnom kellett.
Másrészt tegnap vagy 5 liter teát megittam és állandóan pisilni járkáltam.
Basszus, van egy nacim, írtam már, buggyos, hosszú szárú török nadrág.
No, egy ideje bő volt, de tegnap annyi folyadékot ittam, hogy alig bírtam este begombolni. :-D
Akkora pocakom volt, mintha sörhasam lett volna.
Éjszaka persze távozott minden.

Most megyek, alszom egy keveset, utána irány a patika.
Kell vennem orrcseppet és Neocitrant.

Kaja eddig:

Felkeléskor 1 Coldrex, 1 Győri édes mézes-mogyorós keksz.
Reggelim:
1 kávé, 2 db abonett, 3-4 szelet snidlinges párizsi, 20gr trappista sajt.
Nass:
1 kávé, 1 kisebb alma, 1 pöttyös rudi.

Ebéd:
1 pár baromfi virsli (nagyobb, kb 10dkg)
Utolsó adag finomfőzelék
1 Coldrex
(+ alma leves de még nem biztos)

0 megjegyzés: