2011. szeptember 27., kedd

Jajjj!

Durva múlt hetem volt.
Sok-sok pakoláson vagyok túl, fáradt is vagyok rendesen és a hátamat, derekamat is meghúztam.

Holnaptól szeretnék megint teljes erőbedobással jönni!

Étkezéseimre megint figyelni kell, mert az elmúlt 1 hétben nem én főztem és szerintem pluszban járok, egy a lényeg, a gatyóim még rám jönnek! :-)

Éppen várom a bogarasokat, havi rendszerességgel jönnek és utána megint pakolnom kell illetve eltakarítanom a konyhába.

Szeretnék este még sétálni egyet, mert ma nem sok időm volt kutyagolni, szinte egész nap a kocsiba ültem.
Rühellem az autózást, jobban szeretek sétálni már és ez nagy pozitívum ám.
Arról nem beszélve, hogy a benzin, akarom mondani etanol mellett a buszjegyeket is megspórolom. :-)

NEWS!!!

Megszerettem a gombát, de durván, nem tudom mi ütött belém, éjjel-nappal gombát ennék és ha van is itthon eszem is.

És ami még nem volt!

Tegnap este megkívántam a halászlét is amit híresen messzire elkerülök!
Ha nem szedném a fogamzásgátlót még azt hinném...de nem.
Azt hiszem változom.
Furcsa, két éve öltem-haltam a sajtos pogácsákért, most a főzelékekért és gyümölcsökért vagyok oda.
(Ma is betoltam 3 almát...)

Jobb így, könnyebb, lightosabb az élet! :-)

Holnap főznöm kell, szerintem finomfőzelék lesz sült virslivel.
Most először csinálok, hozok képet, receptet, számokat!
Jó éjt, a levelekre igyekszem válaszolni!

0 megjegyzés: