2013. január 5., szombat

Day 4, hétvége, szombat

Ma reggel nyolctól kettőig suliba ültem.
Ennek fényében (kevés mozgás) próbáltam összeállítani az étrendet.
Az étrendből ivórend lett, liter számra öntöttem magamba a kávét a ébren maradás reményében.
Egyként tuti jó oktatás volt, szeretem az ilyen órákat, mert szerintem ha érdekesen vannak megtartva és odafigyelek akkor a 85-90%-át meg is jegyzem.
Italokról tanultam, borokról, pezsgőkről, kávékról, stb.

Reggel indulás előtt 
1 kávét ittam 50-5,
2 dl joghurtot ettem 100-10
egy kétszersülttel 35-5,
egy almával 45-11.
Ö:230-31

Suliban három kávét megittam, cukormentesen édesítővel: 150-15, egy almát ettem, 45-11.

Itthon maradék gyros husit ettem (csirkemellből) 180-0, paradicsomos káposztával (még mindig van két adag) 100-10.

Nassi: 1 alma megint 45-11.

Lassan vacsorázom, nem tudom mit fogok enni, még az állatokat is meg kell etetnem, előbb nekik, aztán magamak.

Eddig: 705kcal-63g széhidrátot ettem.

Vacsira szerintem megint reszelt répa lesz jégsalátával, lehet nyakonöntöm kiskefírrel.
Fene tudja mi lesz, mert iszonyatosan vágyom az édesre.
Ilyenkor joghurtba keverek gyümit, édesítőt, csillapítja!

Új olvasóimnak ajánlom és tuti bevált: 
-főzelékeket mindig magukkal sűrítsétek.
Mikor megfőlt a zöldség (minimális olajon, hagymán felrakva, max 1 evőkanál olaj) vegyetek ki belőle egy adaggal és turmixoljátok össze, majd öntsétek vissza és keverjétek jól el.
Kiváló sűrítő a tojás is, leginkább spenótnál ajánlom.

Én már csak így főzöm a saját ételeim (páromra ráférne a hízás), sokkal finomabb és a sómentes életemnek köszönhetően jobban érvényesülnek a zöldségek ízei!

Tegnap még ettem egy kisebb almát és 3 szem Stop Cukor kekszet!
Szerintem így is bőven 1200 kcal és 150g ch alatt maradtam.

Szép estét!

Vacsora:
20dkg savnyakápi 40-8
10dkg szendvicssonka 111-0
2 abonett 40-7
Ö:191-15

Össz.:896kcal-78g ch, eszem még egy almát...

0 megjegyzés: