2013. március 21., csütörtök

Csütörtök

Ma konferencián voltam, egész nap ültem, grrrr, utálom az ilyen napokat.
Jobban elfáradok, mint amikor egész nap csinálok valamit.
Este bepótoltam mindent, mostam, főztem holnapra.
Egyébként dögrováson vagyok, rajtam a takonykor, érzem a torkom, de a nózim az durván fáj a sok fújástól...

Reggelim:
1 kávé
2 db zabkeksz (Euro family-s)
2dl író
1 pici alma

Tízórai a koncerencián:
1 kávé
1 alma
1 negro

Ebéd:
Rántott húst kaptunk, petrezselymes burgonyával és uborkával.
A husiról levettem a panírt, csak a husit ettem, a krumpliból olya 15 max 20 dekát vehettem, vagy kevesebbet, passz, inkább uborkából vettem többet.
Még egy kávé.

Tízórai:
1 alma

Itthon sütés, főzés közben:
1 alma, kisebb pogácsa sajtos teteje (ennyit a kitartásomról miszerint akkor sem kóstolom meg, grrr)
Zacskós zöldborsó leves második fele (Tesco gazdaságos).

Vacsira:
kis adag paradicsomos kápi, fagyasztott meggy leöntve kis íróval.

Főztem holnapra:
Gyros husit csirkemellből, tárkonyos ragulevest (tejszín és zöldborsó nélkül, nem volt itthon), párom holnap 30 éves összedobtam neki egy gyümitortát.
Vanília pudingos, meggy, kis konzerv barack díszítéssel és zselével a tetején.

Holnap délután, este megint kéne mennem egy konferenciára, remélem addigra jobban leszek.

0 megjegyzés: