2013. március 20., szerda

Finomfőzi meg amit akarok

Suzukim alja rohad, küszöbcsere... Kivagyok ettől, eladni nem kéne,majd apránként megcsináltatom.
Letaglózott ez az információ.
Két napig nagyon beteg voltam,  teljesen felpuffadtam, feszült, szúrt, kavargott és még remegett is a hasam.
Ma màr jobban vagyok.
Figyelek megint nagyon az étkezésemre, de nagyon kínoz az éhség egyfolytàban.

Főztem finomfőzeléket de még nem ettem belőle,borsó miatt nem mertem.

50dkg finomfőzelék alap 385-70
20gr tönköly tk liszt 74-14
1dl tej 50-5
himalájai só, èdeske
Ö:509-89

Szerintem 3 max 4 adagra simàn elosztható (egyébként pàroltam az alapot nem olajon, hagymàn raktam fel).
3 adag:170-30
4 adag esetén: 128-23.
Virslivel ajánlom.

Lelki erőért imàdkozom, kitartàsért és nyugalomért, szeretetért.
Ha ez a négy meglenne, én lennék a leggazdagabb ember.

0 megjegyzés: