2010. május 24., hétfő

Spárga mánia

Net hiány miatt pár napja nem tudtam írni, s őszintén bevallom kalóriát se számoltam, sőt, rendesen ettem.
Párom azt tanácsolta, hogy mivel elég kemény melót végeztünk (festés, bútorpakolgatás, parkettázás) így egyek valamivel többet hogy legyen energiám.
Megfogadtam a tanácsát, lecsúszott minden.
Egyik este a festés után meghívott kínai étterembe, hajjj, a gyengém. :-(
Volt rakott káposzta, babgulyás, krumplis tészta és csoki is.Kilókba ma reggel 88.1kg voltam.
Megvallom őszintén sikerül túlságosan is ellazulnom abba a pár napban, de a mai nap a visszarázódás első napja.

Mai menüm:
Reggel 4 szelet abonettet ettem kb 10dkg tavaszi felvágottal és egy kávéval.
Tízóraim megint egy kávé volt.Ebéd nagyon későn volt, olyan 3 és 4 között, de inkább 4 körül.
Sajnos még mindig sok a pakolni való, lassan az előszoba festése és díszítése következik (sose lesz vége már...).
Sült csirke volt, krumplipürével és kb 10dkg szeletelt kígyóubi.
Csirkének a combját ettem, persze a bőr nélkül, krumpli úgy 15 de lehet 20dkg is volt.
Uzsonna egy nagy pohár tej volt és 3 zabfalat.
Vacsora pedig saját készítésű spárgakrémleves.
Imádom a spárgát, annyira isteni.Az én receptem:
kb 25-35dkg spárgát megpucolok és kb 2 centi hosszúra felvagdosom.
Pucolok egy-két kisebb répát, felkarikázom és egy fej kisebb vöröshagymát is megpucolok.
Ezeket szépen megmosom, és vegetás vízben jó puhára főzöm.
Ha megpuhult, akkor leszűröm, de a vizet nem öntöm ki.
A zöldségeket összeturmixolom és hozzáöntöm a vizet, amibe főttek.
Finom, krémes állaga legyen, ha nem volt annyira friss a spárgánk, akkor szűrjük le a turmixot így kikerül belőle a fás szálak.
Megkóstolom és megízesítem.
Vegetát, pici borsot és erős darált paprikát rakok bele, odalettem a csípős ízekért. :-S
Összeforralom és tálaláskor reszelek rá pici sajtot.
Jó étvágyat! :-)
Nagyon szeretem amikor a meleg levesre ráolvad a sajt, nyammmmmmm. :-)
Kcal és ch-ba sem sok, szóval, mennyei csemege.

Jó lenne még fürdőszezonig fogyni picit, párom azt mondta, hogy idén nem úszom meg a pancsolást, remek...31.-ére már biztos nem leszek 85kg, de nem bánom.
Érzem, hogy picit elfáradtam, mintha most nem lenne kedvem fogyni, csak súlyt tartani.
Valahogy nincs kedvem kalóriát számolni se.
Nem adom fel akkor sem!!!
Nem és nem!!!
Nekem kell a 85kg! Én igenis akarom és meglesz!!!
Tegnap éppen fagyizni mentünk a párommal (upsz, lebuktam :-D) és egy ismerős kiabál:
-Uram isten, te vagy az? Gyere csak ide!
-Jesszus, mit tettem?!?!
Meglepődtek, nem ismert fel az illető és megdicsért, hogy mennyit fogytam, kérdezte is mit szedek...
Hááhh, mosolyogtam, lánya éppen két nappal azelőtt esett össze éjszaka a wc-n mert valami fogyitabit szed.
Mondtam neki, hogy odafigyelek az étkezésre, erre semmi válasz, még jobban meglepődött.
Fú, biztos öntelt fejem volt, de nagyon jól esett.
Direkt ki is voltam öltözve, egy új extra pink felső volt rajtam (rövid ujjú, nagyon frusztrált, de szívszerelmem azt mondta ne foglalkozzak vele és akkor más se veszi észre) és a baromi jó farmerom, aminek köszönhetően letagadhatok még 5 kg-t minimum.

Holnap nem tudom mit fogok enni.
Van még egy kis hús, de köret az kérdéses, már ennék egy jó kis könnyű salátát.
Holnap megyünk military boltba, kapok páromtól paprikaspray-t, ha megint hozzám érne az a galád.Előszedtem a Londonba ( drága Sil :-) ) vásárolt Grinders acélbetétes bakancsom.
Ezt csak végszükség esetén használnám (max ha fojtogatnak) elég csúnya sérüléseket tud okozni ha valakit sípcsonton rúgnak vele.
Az tuti, hogy nem fogok ilyen emberektől félni, nem fognak szétmarni a párommal, szeretjük egymást, jobban mint bármikor!
Az is tuti, hogyha fenyegetően fognak fellépni, megint megszorítják a karom, vagy netán megint rászorítanák a kocsiajtót a kezemre, lábamra nem leszek rest használni a sprayt.
Egy tuti, olyan önvédelmi eszközt, sprayt szeretnék, ami legális és nem okoz maradandó károsodást.
Egyszer azt olvastam valami rendőrségi tájékoztatóban, hogy a sima női dezodor is jó védekező eszköz, mert egy ideig csípi a támadó szemét.
Meglátjuk...de bízom benne, hogy az Isten velünk van és lesz is!


Ő volt az utolsó bakancsom, amit vettem, még 2005ben, Londonban.
Tiszta libabőrös lettem ahogy elmerültem az emlékekben.
Nagyon szeretnék egyszer elmenni a párommal Londonba és együtt átélni vele mindent amit szeretek ebben a városban.

0 megjegyzés: