2010. július 19., hétfő

Szélsőségek

Nem semmi ez az időjárás.
Tegnap olyannyira lehűlt a levegő, hogy sikerrel megfáztam.
Allergiám mellé még jobban taknyos lettem.
Akartam írni is, de nem tudtam, tegnap a nagy szélben meg kellett csinálni a kocsinkat, eladjuk, így kivettünk mindent belőle, amit nem akarunk majd a leendő tulajnak adni, gondolok itt erősítőre, mélynyomóra, stb.

Kaja szempontjából ügyes voltam, nagyon figyelek mit eszem és persze mennyit.
Nem tudom hány kg lehetek most, lassan érik egy mérlegelés.
Pozitív ill. negatív élmény, hogy kedvenc farmerom nagyobbacska lett, az övemre (ami mesélni tudna és csak azért is fogok róla képet csinálni) pedig lehet fúrni az újabb lukat, megint bő.
Meglátjuk, bizakodó vagyok megint, nagyon, tele kedvvel, tervekkel, erővel, elhatározással.

Holnapra szeretnék egy receptet hozni.
Diétás zöldbabfőzeléket készítenék finom fasírttal.
A főzeléket nem nehéz "le lightosítani", a fasírt tervét még szövögetem, de láttam Stahl Juci műsorában egy okosat, azt feltétlen szeretném hasznomra venni.
Természetesen fogom képekkel illusztrálni, most szeretnék készítés közbeni képeket is feltölteni, lesz pontos kcal és ch számolás is.

Most mennem kell, mert ezer elintézni valóm van, puszilom az olvasóimat, köszönöm ha velem tartasz. :-)

0 megjegyzés: