2010. augusztus 25., szerda

Halihóóóóó

Sziasztok!

Bocsi, hogy így eltűntem, de...
...ezer dolgom van megint és ami a legfontosabb: megvan az autó! :-)
Így annak a dolgait kell intéznünk.
Választásunk egy Fiat-ra esett (tudom, tudom olasz autó...) vannak rajta hibák, hiszen egy nem fiatal és használt autóról van szó, de mentségére szóljon, hogy nem csak kényelmi extrák vannak benne, hanem biztonsági extrák is.
Első tetszik (még nem vezettem) és páromnak lesz vele dolga (háhh, hangtechnika már benne pihen) de bízom benne, hogy f@sza kis verdát kovácsol belőle is!
Nagyon igényes az autóira, vigyáz is rájuk, ezt nagyon szeretem benne!

Kaja:
Hétfőn überlightos cuccokat ettem, 1200kcal és 150g ch alatt zártam.
Kedden teszkóban vettem fokhagymás kiflit, frissen sütötték és megéreztem az ízért így megkívántam.
Őt ettem ebédre, vacsira grill volt, grill mellé egy zsömit megettem, mindenképpen belefértem az 1200kcalba és 150g ch-ba.
Mai napon reggel zsírszegény krémtúróból-őszibarackból-búzakorpából csináltam kis egyveleget, isteni könnyű reggelim volt.
Ebédre kaptam pogit azt eszem meg egy bögre tejjel.
Most ilyen péksütés napjaim vannak, rég nem ettem és már nem akarom magam annyira ööö visszafogni?
Lényeg, eszem amit megkívánok de mértékkel, beosztom az adagokat, szóval úgy ahogy régen!

Lányos napjaimon vagyok így elég zabos a fejem, főleg hogy allergiám is tombol.
Jóformán állandóan a levegőn vagyunk és bűvöljük az autót.
Sok dolog van hátra, az átíratás már kész, de a szokásos szerviz dolgokat még el kell intézni és az sajna nem kis pénz.

Anyukám tegnap hívott, kinéz neki valami munka, annyira izgul és én is nagyon izgulok!
Pénteken megyek tanfolyamot intézni kérlek drukkoljatok nekem is és anyukámnak is!

Puszilok mindenkit, este még lehet írok!

0 megjegyzés: