2010. augusztus 22., vasárnap

Hello hetes!

Kegyetlen reggellel ébredtem!
Ugye még mindig folyik a kocsikeresés és hát megint nem az van amit a párom szeretne, anyja valami másik autót akar rá erőltetni így folyik a harc.
Szóval kora reggel veszekedéssel kezdődött a nap...

Sokszor mondják, hogy minden rossz után jön valami jó.
Így volt velem is, a balhé után gondoltam ráugrom a mérlegre, no mennyit mutatott???:-)))
79.5kg!!!!!!!!!!
Végre hetessel kezdődik és ezennel örömmel nyugtázom, hogy nyolcaska nem ragaszkodott annyira hozzám így hát remélem fájdalmas és örök búcsút vehetek tőle!
4 és fél kg választ el attól amit a doki javasolt nekem, 4 és fél kg választ el az álomsúlyomtól.
Remélem a 4 és fél kg-m reszket, fél mert megszabadulok tőle, de meg ám! :-)))

Kaja ügyem mai napon:
Reggel bedobtam egy életmentő kávét, megettem 2sz tk toastot és 3 szelet light szalámit.
Tízóraim még egy kávéka.
Ebédem 3 light túró gombóc + fahéjas, édeskés natúr joghurttal leöntve.
Uzsonnám, vagyis rágcsinak ettem (mondjuk chips, meg csoki helyett) 2db gyönyörű ropogós csalai barackot.
Ennyit ettem eddig, ez a gombóc dolog nagyon bejön, hihetetlen finom és megvallva hidegen jobban is esett, mert nem csak az állaga volt jobb de ízben is jobban tetszett hidegen.
Van még 25dkg sovány krémtúróm plusz egy pohár natúr joghurtom, ebből kéne valami okosat kitalálni mert már 2 napja fel van bontva és nem akarom, hogy megdögöljön.
Lehet vacsira összedobok valamit...

Nem tudom mennyi ettem, majd papíron kiszámolom és ha lesz időm mindent (itt) lekönyvelem! :-)
Most megyek, támogatom párom, nézzük az autókat hátha sikerül valamit beszerezni.
Találtam egy gyönyörű Kia-t de félő hogy a fogyasztása nem az igazi... :-(

Tényleg megyek, szép vasárnap délutánt!

0 megjegyzés: